Sunday, August 31, 2008

午餐就係公仔麵

悶到爆,o係屋企自己一個人整o左個麵吃。自從中學畢業之後,就好少自己整公仔麵食,一年都唔知食唔食到2、3次,近排反而食多o左。公仔麵睇起o黎普通,但係平時同d friend講開,發現個個人整公仔麵o既方法都有少少唔同,今日我就用o左新o既方法整公仔麵食。

1. 將個麵放落d滾水度,d麵勁起泡,d煙又升晒上o黎,乜都睇唔到


2. 睇真d,就係咁樣樣


3. 另一邊廂我就鋪左3塊火腿o係個碗入面,d火腿預先畀人一開2 o左,另外將d味粉倒o係上面


4. 個麵煮完就係咁o既樣。聽人講話d水好冇益,於是我有生以來第一次倒開d水再滾過另一鍋水


5. 因為掛住影過程d麵好似整得過稔;另外多加o左半塊火腿,total 2 塊


6. 將d重新滾起o既水倒落個麵度,d水果然清好多


7. 將所有材料撈埋一齊,d細細粒油花o係個麵上飄浮,真係好靚啊!


8. 因為落多o左水,所以個麵稍嫌太清,好在有幾塊鹹鹹地o既火腿送住o黎食,食完個湯仲係咁清!!!

4 comments:

  1. 我係即食麵超級fanz~ 到外面吃飯也成為頭號選擇!自己煮的最愛是農心辛辣麵 ~ 外面吃最愛是太興的餐蛋麵 / 大坑炳記所有麵 ~!還有炒公仔麵!有機會交流一下!

    ReplyDelete
  2. wa! 我食野好唔揀擇,除非特別難食,otherwise都會唔記得囉,哈哈哈!近期覺得丁麵加五香肉丁都幾醒胃!搵日一齊去吃!~

    ReplyDelete
  3. 最近都好少煮公仔麵,反而杯麵就食多左。

    ReplyDelete
  4. 食一個杯麵根本就唔飽!

    ReplyDelete