Sunday, January 6, 2008

好抵

今日好晏先起身,跟住成日都係0係度玩網上小遊戲,當中最令我沉迷就係呢個養蜜蜂仔遊戲,要0係30日之內賣到最多蜜糖換到最多$$$$$就算贏(其實係無得贏,因為佢以會報個數出黎,係無極限的)。





我的記錄是122520

http://www.freegamesjungle.com/30_days_honey.html


玩小遊戲玩到天光……之後我又去左睇蘋果日報,頭條係講香港人投得日本築地漁市場2008年「日本一」吞拿魚(一年之中第一日賣魚,當中最肥最大0個條),嘩,新聞講完報紙又講,真係好厲害!報紙仲話今日0係板前、板長同埋雪村串燒等十二間日本料理店可以食到呢條「日本一」魚,真係好勁啊!唔知有無人特登走去食呢?不過市儈0既我第一時間只係諗到,嘩!佢四十幾萬投到條吞拿魚,可以做到新聞同報紙頭條,真係好抵啊!!!哈哈!不過都係講笑,能夠得到呢條吞拿魚,可以話係壽司店老闆一世人重要0既成就,比起「好抵賣廣告」係更加有意義0既。

1 comment:

  1. "嘩!佢四十幾萬投到條吞拿魚,可以做到新聞同報紙頭條,真係好抵啊!!!"

    哈...同我既第一個反應一樣!!

    ReplyDelete