Monday, January 7, 2008

放假冇用

放假其實比返工更加辛苦,因為除了返工之外,個人好lost,唔知做咩好咁。今日好在約左鍾姑娘食飯,唔使坐屋企坐成日咋。

鍾姑娘好為佢自己的傷勢而擔心。佢個幾月前返工跌親腳,依家仲要食藥同做物理治療,唉,一整親腳手尾就長喇。鍾姑話呢排見好多人都行路up up下,佢返工個度已經3個,而我識既仲多,包括同事momo、舊同事三木小姐,仲有舊同學astor小姐。個個都跌親啊……大家要小心身體,保護雙腳啊。

講開astor,我上一期訪問佢已經出左,佢指出左我一d錯誤,雖然有唔開心,但係都「火羅」左,得個知字總好過唔知啦,所以好多謝佢。因為依家做野愈來愈忙,都唔知自己錯左都唔知咩事既情況好多……講開佢又send左個blog畀我,係我地大學參加通識時既 mentor個blog。原來我地mentor呢幾年身體唔好,佢既日記都係記載佢病情,上個月有個post仲寫左篇遺囑……知道都好唔開心,因為我地始終都係因為mentorship program而認識的嘛。

呢幾日都幾多野做,但係放工又好鍾意對住個mon,好「御宅」&「干物」啊!!!;(

No comments:

Post a Comment