Thursday, July 23, 2015

門牙要杜牙根(七八千蚊走唔甩)

睇番以前啲posts除咗美容院個post之外,最多人睇就係杜牙根個post。咁啱今年我又有兩隻牙要杜牙根兼做牙套,就分享吓啦。

今年初我左邊門牙超痛,於是想睇牙醫。由於我之前杜牙根經歷好痛苦,一隻牙整咗皮幾兩皮,仲要中間隻牙發炎痛咗好幾日個牙醫都唔開,於是唔再搵原本個牙醫。但係搵另一個牙醫俾多個機會自己,並冇因此有好結果。

呢次係搵一個舊同事介紹,佢介紹我一個西灣河搬咗去銅鑼灣嘅醫生,佢話個醫生係雜誌有介紹,幾好乜乜乜。咁我於是去卜,當日放工去睇。去到嗰個牙醫度,原來佢所謂雜誌介紹係我做緊嗰本雜誌(!)咁其實都ok,但最唔ok係佢一見到我就話,我整親隻門牙要杜牙根,但係佢專業唔係做杜牙根,係脫智慧齒。我少少想講粗口,因為我門牙真係堅痛,佢竟然要我照咗全副牙嘅X Ray,sell我脫智慧齒!

之後佢介紹我另一個專科牙醫,佢話個牙醫最出名係「放大鏡治療」,我都信佢去咗。但係我去到個牙醫度,真係由頭到尾都冇放大鏡,咪又係x ray,唔知放大啲乜。最後我都杜咗牙根,雖然杜嘅過程係ok唔辛苦,但係佢杜完牙根補完之後,唔夠一個月,我用牙咬包裝紙時隻牙就斷咗!一個月就斷都唔可怕,最慘係當時年初三,新年流流人在大陸,個樣衰住過年(唔記得帶con已經夠樣衰,真係衰到貼地),除咗sosad真係唔知講乜。

最後佢都幫我黐番隻牙,頭尾用咗差不多九千蚊,仲要未做牙套。(待續……)






No comments:

Post a Comment