Saturday, March 30, 2013

【悲劇,被傳銷】娜古拉美容修身堂(雅蘭中心) - 微信擷圖(此店已改名 Pretty Renew)

我今日真係嬲,不過已經無力回顧了,如果有興趣知詳情可 pm……

在微信認識了 N (應該是在其他平台如 SKOUT 或 TAGGED 識的,不肯定,反正換了真人頭像忽然彈出來,本來約了上一個星期見,但沒空,延到本星期……

當晚沒有接他電話……

之前o個晚三點先瞓仲夜過我

其實我每日真心唔知自己幾點放工的……

那日頂同事做 cover 訪問,問完全村人已食緊外賣,我又無特登叫番飯食(個個影緊野自己食飯好怪),結果我真係無食到飯............
放工真係累,同埋既然約了翌日三點就唔好講咁多無謂野啦,不過也立即講了三分鐘電話 confirm 翌日三點

 佢講野太快好似背稿咁,其實呢個位應該要心知不妙,但已去咗瞓覺

四點幾o個d 已熄機瞓覺睇唔到了,第朝起身「立」過眼,skip 晒最要的內容……

 重要內容都 skip 了,有睇到「生果肌」,我以為我唔熟九龍佢幫我唸埋食乜,細節才是重點……

重點 again……
(註)操得勁密:佢自稱係全職自由摶擊運動員(正苦工)

難忘生日……



.
話坐搭 mtr 問我係咪 traffic jam .... 








後尾唸佢以搵位為名避咗畀錢個位,但佢有畀番自己份錢,點的野好騎呢。五號餐奶醬多飛邊多奶,隻蛋要煎蛋(可揀炒蛋),奶茶多奶……佢話佢好鍾意奶

食完野佢一邊講笑一邊由朗豪帶咗我去雅蘭中心,去到十七樓的娜古拉美容修身堂,去到我見咁多女 sales 我就即時問幾多錢,個 sales 話要睇下你揀咩 facial(價錢都講唔出勁恐怖!)跟住我即刻話我唔做,叫佢自己做我落樓下等佢。跟住佢可能知我有料到,就話佢卜了兩位,我做只要百幾蚊試做,如果我唔做美容院會扣佢一次三個鐘,一次要千幾蚊(其實我唔係好明佢講乜。我同佢講我畀番錢佢都唔會做,因為我無唸過做 facial ,心裡亦唸不知o個d facial 會否做壞人塊面),最後我大聲重呻我不會做 facial。

佢就畀我自行推門離開。去到門口時他發難話我係咪精神有問題咁大聲講野,嚇親入面的女仔(sales)同埋令佢無面……佢咁講我即時不由自主冷笑了一下。佢看到我的勝利表情就冒火地吐出一句:唔怪得你咁大年紀都嫁唔出。

跟住我竟然和他一起落樓。他在笠內鬧到出笠然後用飛快的腳步離開我視線範圍。我望住佢的身影飄走,感到自己身上微震,因為真的很 shock,定神之後我問眼前的實蕉我剛才去了哪一層,他說不知道,並指示我看了這個水牌。


在網上找這間店,找到一個 facebook 的 location,有 9 個 likes,全男,張 profile pic 都靚仔(不過無約我o個個):https://www.facebook.com/pages/%E5%A8%9C%E5%8F%A4%E6%8B%89%E7%BE%8E%E5%AE%B9%E4%BF%AE%E8%BA%AB%E5%A0%82/150194841716440

伸延閱讀,有人買了 6500 十次的 package,六百五一次做 facial 真的很貴,而且是用水果做,如果用來買水果真係可以食死你:http://www.uwants.com/viewthread.php?tid=15741555&page=1#pid203139812

亦找到一些資料呢間野 2011 年已畀人熱烈討論話佢傳銷,但傳銷在香港不犯法,好難告得入。相信入得黎的人本身可能已中招,畢竟好似我咁一蚊都無跌出來的人應該不會多。

佢畀的真是演技,等我以為佢好 nice 好熱情,如果不計他的演技差我無入戲,其實他做的事都幾陰質,可能會呃到人的真感情。佢臨走鬧我時,雖然著晒火,都無出過一句粗口,證明佢阿媽都畀咗好多心機教佢的。但是佢聲稱佢阿媽同家姐都入咗會五六年,一路都有做 facial,如果係咁,呢d 阿媽都真係幫唔落喇。講衰d 咁搞d 女仔仲衰過做鴨,只會畀人睇唔起。唉,唔好做埋咁多陰質野喇阿仔,回頭是岸啊。

20140330:傳聞此店已改名 rennex rebuild,特此更新。






269 comments:

  1. Thx for your sharing. 我都差啲比人昆

    ReplyDelete
  2. 今日又震驚多一次,娜古拉美容修身堂 send 了封律師信去我舊公司叫我 delete 個 post... 舊公司話以前有個 blogger 寫過一篇講呢間公司的 blog,畀人出律師信,驚到將個 post delete 咗。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Delete左由點啫!send單野去報館比記者跟啦。

      Delete
  3. I am same experience with U! He copy the same words to me lol! After I buy the course just think why so many rules then search their name on Internet....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我們賺錢都不容易,不能夠讓一些人這麼容易將我們的荷包入面的錢引出來。

      Delete
  4. laculla做得幾好呀
    又有效果
    你未試過又點知效果?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 一個強姦犯「造」得幾好,你會考慮和牠結婚嗎?

      Delete
    2. 我比人呃左做一個2萬蚊激光脫毛療程,係啊,係有效果啊!! 但個效果係好差,價錢平人地大公司一平,效果打返個5折,係咁架啦! 都有效果0既,未至於1條毛都脫唔到,但仲有一大揸lo,你點睇!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

      Delete
  5. 我卑他間公司騙了兩萬啊!慘

    ReplyDelete
    Replies
    1. 希望溝唔到女之神會發現佢地o既存在

      Delete
  6. 我都中過招啦。
    佢地會搵條友泥做戲。我記得好清好清楚。
    跟住條友同你一齊做機。
    約你去做護膚可能係男仔可能係女仔都係咁架啦。

    其實我大把錢,唔介意派比狗,不過次次book親上去都要等半個月。
    我心諗苦主咁多... 其實如果係有用無乜所謂,但要我等咁耐。

    我都比人扼左六千。要做機等幾星期...
    希望佢地早日知錯,如果唔係會投胎到畜道

    ReplyDelete
    Replies
    1. 希望陽萎之神同性冷感之神長期眷顧佢地

      Delete
    2. 講真,現時香港人遲結婚好平常唔好比佢地影響。
      唔好向壞既勢力低頭。起碼比人知道依間好野做埋依D行為。

      殺人放火金腰帶。依個就係社會
      不過你好勁,收律師信都照寫出泥。

      不過又點啊,佢地都係做下樣ja.. 我就唔信佢告啊。
      因為你講既都係事實。

      仲有啊,佢地會寫場開cheque比D 昆你上泥個D人。
      閒時仲會入房同個D人吹水。

      Delete
    3. 佢封信不是寄畀我,是寄去我任職過的一間傳媒。商業機構為了生意都會息事寧人把文章刪掉,但這個 blog 並不是商業的。事實上很多人用濫發律師信的方法威嚇他人,這其實是沒有法律效力的,主要目的是嚇到你刪帖。我用心了解過件事,也明白發律師信背後用意,所以更加要把我的經歷寫出來。

      現在上網搜「娜古拉」會搜到這個網頁,也有幾篇其他博文的苦主分享,這是一件很好的事。起碼很多人不怕白色恐怖把自己的經歷如實陳述出來。我相信有黑暗就有光明,邪不能勝正,希望大家一齊努力,也多謝你的分享。

      Delete
    4. 嘩嘩嘩!!!!受騙前好彩睇到你呢個post!!!同一個人同一手法!thank for sharing ahhhh ^.^

      Delete
  7. i meet that guy too... he used same way ....i paid 15600 to join course...WTF....and ask me to join learning language course

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢度起碼有四人遇到同一人,中招的有一個,證明佢無本生利成功率都好高,大家唔好俾呢d人咁易得手,小心小心!

      Delete
  8. 萬六蚊可以買十支 SK-II 神仙水,去八次台灣 / 泰國,各位我們賺錢不容易,不要這麼容易被騙!!!

    ReplyDelete
  9. !!2009年,我畀個好朋友叫我去試做,佢當時話要交數,要我幫手,仲話請我做,我當幫朋友去左,結果佢不止試做價無還畀我,仲同個staff一齊遊說左我,我當時只係諗朋友應該唔會呃我,佢無理由要咁呃我,我同佢做左2年朋友,仲話要一世都係好朋友....佢氹我join,話可以一齊做facial,竟然簽左七千蚊!事後先諗番好古怪,結果我做左兩三次就無再做,但我對呢個朋友好失望..
    2013年,琴日佢地打黎話我仲有好多未做同我約番時間,我就諗番呢單,就覺得好古怪因為明明個會員係一年,我覺得佢一定係我做完就話要轉新plan先可以用番之前,我打番去問乜我會員唔係過左期咩?佢話覆番我話佢地轉名,約舊客上去做番再同顧問傾續會,於是我就話我唔會上去,佢都話ok
    但係!!佢地轉左名!!!大家要小心!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我2013年2月28日幫襯左個2萬蚊激光脫毛療程,又係比好朋友呃,個時又係諗全識左10年o既好姊妹唔會呃我掛,反正自己又有d興趣,不如益下好姊妹(我知佢收佣sell我,但佢唔知我知)。

      最後,做左一年,先發現效個好差,好傷心,我又唔係有錢(總要係憂柴憂米個種),個2萬係獎學金來,咁就無曬,仲要同屋企人嘈交。但又唔怪得佢,我知佢都係比人呃。錢就無左啦,我又唔想無左個好姊妹,唯有大事化小。唉!!!!!!!!!!!!!!

      其實做人係要搵份腳踏實地o既工,傳銷只會傷大家感情,只會令一個人變成過街老鼠。

      Delete
  10. = =我最近同網上某女仔傾傾計..傾傾下都突然叫我去做呢個甚麼facial...本身我都無需要-.- 但我都覺得facial呢樣野呃人9成..再加上呢間野CHECK完系FOR FEMALE, 男仔都不會做掛~?.. wtf 之後本身諗住去..點知原來咁貴..再加上睇埋呢個POST
    thanks you god.

    ReplyDelete
  11. 我同bloger個個都係同1個人呀.....我今日都差啲比人昆
    都傻傻地....係咁講話人係港女....
    小心呀.......

    ReplyDelete
  12. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  13. 樓主,我都中招了。 間野宜家改左名,叫做pretxxx renex. 幸好只做左一次試驗價,之後佢叫我join plan. 最後冇應承到就走了! 錢唔係問題,騙感情先係重點!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢個名抄 rennex ,應該好快又要改名

      Delete
  14. Sincerely Thanks for your post, I guess I met the same person (similar dialogue, same job and same venue) and almost going out with him tonight(he mentioned it's his bday again). Glad that I google it. I ask to his face if he's sales and he denied it! Bastard!

    ReplyDelete
  15. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  16. 我個情況就係同你一樣呀!就算果個唔係網友,而係朋友,佢夾硬用其他方法叫你join,呢d朋友都可以同佢絕交架啦!佢講過3日冷靜期決定唔做果時,會退番錢比你,但之後佢又會用其他方法迫你加錢做,即係佢地講曬,呢d不停叫你join的[朋友],仲話同你一齊做其實呢個朋友已經呃緊你,我早幾日搵同行同埋行家查過,人地angel face係貴,但都無佢食水咁深,呢間細公司,仲貴過人地人公司,仲有,今個月轉名叫pretty renew,聽好多受騙女事主講
    番,都係比朋友/網友帶去,當初講明係同埋你一齊做,之後不停混你入局,亦
    有人會利用交友網渠道,去搵水魚上
    當,大家小心,而我無誹謗,大家可以上網搵,我仲識另一個朋友講番,佢知
    道被騙,只係比左幾千蚊,之後無再
    join,佢又係不停話你[港女],[嫁唔出],
    想盡辦法激你去繼續上當引用 ,而我識果個又不停叫我申請信用卡、做兼職、找財務借貸、我無理佢,我只知道為左做facial,而欠人周身債,仲貴過去整容

    ReplyDelete
  17. 受騙了10960,冷靜期系米有得退?

    ReplyDelete
  18. 是這個人吧,佢比人起過底……
    呃人呃到可以咁富貴

    http://www.hothk.com/3497

    ReplyDelete
    Replies
    1. 非常詳盡!不過嚟得呢度都係已經賴咗嘢sosad

      Delete
    2. 有無人知道退款方法係點?

      Delete
    3. 有冇人成功退到款?手續費點計?

      Delete
    4. 木馬病毒?!
      搞到死左機=o=

      Delete
    5. 甚麼木馬病毒呀男主角?

      Delete
  19. 同樣遇到這個人,試左一次體驗價, 張單寫左佢全名,寫住代理人的。上網可以搵到好多佢既個人資料添
    過程佢地有綠音,當sales 遊說唔到我時,就到佢出手了……問我,呢個價錢ok 低喎,我話要諗,佢話……得,我比錢,女人真的鐘意駛男人
    錢。我話唔駛,我唔鐘意駛男人錢,不用! 最後搵個借口要走……而家仲叫我一齊讀書,痴架

    ReplyDelete
  20. 哎呀我比人坤完先睇到呢個blog!! 覺得自己好蠢又好angry!! 搵個人黎同你扮晒fd介紹你做! 我同佢地傾傾下其實都覺得有d唔妥,但又講唔出,之後死都話自己無錢,佢tum我分期我又話無卡。唉我又衰,佢兇我我又驚,最後比佢坤左$3800!! 上黎見到d人比人坤成萬蚊�� 真係太過分!! blog主我支持你!希望多d人睇到你呢篇blog! 少d人被騙!!��

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔使唔開心,重點係你有道德佢無

      Delete
    2. 我比識左10年嘅好姊妹呃,傷到呢,個時話無錢,佢叫我分期,我話無卡,申請都要等一個月。呢個時候,我個好姊妹話佢借錢比我,因為佢都想我好,其他人,佢係唔會幫。就咁,我就中左招,攪到我一貧如洗,同屋企人嘈交,做完嘅效果又唔好,真係諗起都傷心。

      Delete
    3. 你有無在冷靜期取消呀?

      Delete
  21. fyi

    http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20130128/18148908

    http://gvnewshq.blogspot.hk/2013/01/eng.html?m=1

    ReplyDelete
  22. 我係冷靜期內退款係咪無問題嫁

    ReplyDelete
  23. I had joined a plan 2 years ago in laculla too
    and paid ~20k wtf
    Now I collect some profiles of these liars on Skout,
    around 15-20 ppl
    Do you think we should expose this to hk media?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我自己都是做 media 的(潮流嘢),雖然我唔係做新聞,但我都明白要足料、有人出鏡,同埋件事有 point 先值得做大,我自問就唔會咁勇走去出鏡……

      Delete
  24. 唉 -.-早前我就比呢間野昆過一次
    當時又係比個網友叫做阿蚊(yip man ting)呃出黎地鐵站
    之後帶我上樓,比人夾攻之下
    衰唔夠定力比左6500蚊join左十次facial
    之後我上去做左一次facial
    拉我入房簽名confirm做左一次
    之後就繼續sell我,心諗大佬一個plan岩岩先開始又sell多我一個plan
    仲講到你係有甘既需要join,實情佢地咪為左錢

    ReplyDelete
    Replies
    1. 做左一次facial,拉我入房簽名confirm做左一次,仲有冇去第2次?

      Delete
  25. 我前幾日都中招, 同樣係用 skout, wechat 慢慢同你chat, 等你覺得大家 friend左, 就叫你一齊去做facial, 我只做了試做, 冇join plan, 如果唔係就虧大了, 果位人叫 (ip sze lam) (Queenie)

    ReplyDelete
  26. 又改jor名叫rennex rebuild.....
    樓主請更新!!!

    ReplyDelete
  27. 宜家叫PRETTY RENEW, 我今日俾左1000蚊訂, 好在未簽咋, 13000蚊做30次, 我個FD又係FB識既, 真係好驚哦宜家

    ReplyDelete
  28. 家下傳銷泛濫,唔好話係網友
    身邊既朋友都要提防一下,網友成日會在交友apps揾水魚,大家玩apps真係要小心
    我曾經中過伏,我唔希望再有人中伏。揾錢真係唔易,一鋪facial令你冇起碼6000蚊喎。講真成效真係冇乜,我去過renew做左幾次,都冇乜改善

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係唔係每次上次都SELL 你野架?

      Delete
    2. 試過完覺得有少少效果,但係聽完大家咁講真係好驚。即係嚟緊每一次去做都會 Sell 你買呢樣嗰樣?

      Delete
  29. OH...JOIN 左個PLAN 先搵到呢個BLOG ~.~
    你地講到好可怕咁...仲有上唔上去做好呢....好驚啊!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I did join a plan too... is it really possible to find them for refund within three days?

      Delete
    2. 我同你一樣,Join 咗先睇到,睇完好心寒…好想退錢。

      Delete
  30. 還好我上去果陣點都話要諗清楚, 好在無中招.
    佢地sell 減肥, 叫我join 格仔, 中醫, 營養師, 車, 自己搵都得la.
    佢地sell 生髮, 都係搵中醫C, 車, 我識個好勁既中醫師連自己既頭髮都攪唔到, 點攪.
    總之, 連冷靜期既機會都唔好比佢.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我比左1000蚊訂,未做過,佢寫有3天冷靜期,係咪真係會退

      Delete
    2. 冷靜期退款仲要係三日內呀,真係唔知點算…

      Delete
  31. i joined their facial programme too just this wednesday for 18,000... seems that it has past the 3 days of 'calm dowm' period... looks like i am going to lose that amount of money... i am not going to do the facial sessions... but i am worried that they are going to charge me even more without my knowledge. will it happen?

    ReplyDelete
  32. 有冇人3天冷靜期內退到錢,我今日join左先睇到呢個post,help!!!
    退唔到既話有冇方法可以追到?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有冇人可以話我知, 定係肯定冇.....

      Delete
    2. i called and they said you need to make an appointment with the consultant regarding all refunds. note that the day you sign the contract is inclusive. and god knows if they will deliberately delay your appointment just to make sure they get the money.

      Delete
    3. 咁真係好驚喎,雖然寫明冷靜期三日內可以退錢,但係佢要幾時先退得哂真係冇人知架喎。

      Delete
  33. 版主,我都係在交友apps遇到同一人,佢氹左我上去做facial,蝕左$500,跟住又講好多野要我join個成萬元的facial, 我同佢講話想諗清楚d先 join,佢好惡咁寸我,直頭唔俾我講野咁,跟住我篤爆佢係呢間野的sales,佢發脾氣,又咒我死全家,跟住佢由美容院落樓一直lau,lau我盛女,嫁唔出呀!lau左我成條街,痴線加!於是我blocked左佢所有聯繫,沒耐,係skout度有個叫patrick的人add我,睇佢個buzz直頭係佢,於是我同佢講話之前係度識左個男仔,佢氹我上美容院做facial,我唔肯join d成萬蚊programme, 佢由街頭lau到我落街尾,我同佢講你個樣都幾似佢, 最好笑係佢唔肯認,但係又叫我打俾佢,最後當然blocked左佢

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我同你一樣,不過我陪佢做大戲,唔駛閙得咁甘,我最後比一百蚊做個plan.落街仲同佢繼續吹睇戲,佢又話要睇屋企煮飯。佢真係好搞笑。
      扮講電話,他根本唔係運動員,歪理當道理。
      有錢人係唔會不停吹自己有車有錢,前文又不對後文。香港運動員攞金牌先有兩萬幾,他講自己有樓有車。都幾唔合邏輯。

      Delete
    2. 而家啲金龜係難釣架啦~姊妹們努力釣到上岸~

      Delete
    3. 男主角講嘢喎。

      Delete
    4. 別人總以金錢吹噓自己,其實自信心不足。

      有錢的還要有品格。

      Delete
    5. 男主角最中意朝早五六點發post.他好低能。
      祈求他回頭是岸,遲早比人拉。

      Delete
    6. 男主角氹到咪有錢囉~ 有車有樓不奇怪,只係無良心啫。釣到佢真無運行,幸好捐失係錢……佢女朋友真可悲

      Delete
  34. 我今日都上過去⋯⋯
    樓主請改HEADING⋯否則別人上網SEARCH不到

    娜古拉美容修身堂 -(此店已改名 Rennex Rebuild)

    萬分感激

    ReplyDelete
    Replies
    1. 小女子早兩日都上過尼間Rennex rebuild
      好姊妹介紹

      手勢ok

      不過我無錢無入會

      Delete
    2. 講真佢哋收費又好似真係幾貴下…

      朋友話佢哋用啲嘢靚啲,講真靚唔靚我就真係唔知喇,做嗰陣又睇唔到嘅…
      係咪真係三日內攪退款好啲?

      Delete
  35. 特此通知各位,pretty renew (P.R)依然存在,依然有人用wechat等等去約"朋友",好彩我今晚搵到呢個blog,否則死硬。感謝樓主分享。

    ReplyDelete
  36. 大鑊,原來係 Pretty Renew?見大家講到咁,我都有啲驚。我見樓上都有人話俾朋友、網友約出嚟,幫佢約埋做 Facial,跟住就遊說買套票。

    今日試做完之後簽咗…

    佢哋條款話︰「本人知道 Pretty Renew 設有 3 天購物冷靜期,本人於末享用任何服務的情況下,有權於購買日起 3 天內申請退款,但需要扣除免息分期或銀行等一切手續費。所有逾期 (即購買 3 天後) 退款申請恕不受理 (此 3 天購物冷靜期只適用於新客戶」

    ‧有冇人知手續費總共係幾多錢左右?同埋而家簽咗之後係咪真係冇成功退款嘅例子?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實都係自己想靚跟住買....之後咁啱要移民.....

      試過嘈....不過畀差人問「你咁大個自己買嘢唔識睇清楚架咩?!」

      @@"

      Delete
    2. 最慘係買完套票要三十日內俾埋尾數,真係好肉赤。而家唔知退唔退款好。

      Delete
    3. 退到嫁,快d去啊

      Delete
    4. 我都中咗招...請問大家係咪比網友說服??

      Delete
    5. 哎佢囉~
      不過佢有晒錄音。。。

      退唔退佢話事。。。

      Delete
  37. 我享用左服務.....佢哋有晒錄音.....我試過......唔得@@"

    ReplyDelete
  38. 呢間野搵傳銷公司呃d客仔入去
    同集團另一間叫neo skin lab
    大家小心

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我本身係laculla幫襯10年激光脫毛療程,個療程做左一半,點知佢話執左,重新開張,間野變左做neo skin lab,從此我就係呢間野做激光脫毛療程。

      Delete
  39. haha i've just googled pretty renew and this website is the first one that comes up on the search page. Thanks for the comments. I've just chatted with someone who works for pretty renew and I used to sign up with la culla beauty...lol...what a small world. 50% of the ppl on skout works for the same thing. =_=

    ReplyDelete
  40. 有10幾間有份....聽講巴士地鐵公司都搵佢哋.....大家最好撘的士唔好比錢佢哋賺!!!

    ReplyDelete
  41. 我中伏了,之後先睇到呢個blog。
    同一個人,同一手法,我好似食左迷暈藥咁,信晒個男仔講既野,佢睇晒我銀包,知我有幾多張信用卡,係咁氹我拎晒所有信用卡出黎。
    我被騙65xxx,我真係好傷心,好後悔呀!

    佢扣左我試用個次落個package到,咁就無左3日冷靜期,無得退錢,我好傷心呀!
    但知道都無得返轉頭架啦,只怪自己on9,太易信人,唯有俾貴啲錢做facial la....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都好傷,我係比識左10年嘅好朋友呃,以為有好野益我,點知原來係搵笨。

      Delete
    2. 我一張信用咭都冇......我只比左試左個part的錢.....堅持唔join plan......

      Delete
  42. Horrible as hell
    跟本係比人焗蟹
    我比分別兩個friend厄

    ReplyDelete
  43. 我今日都上咗呢間美容院.....比咗8萬幾.....都幾多野送咼......抵過我係dermx做.....千幾蚊次

    ReplyDelete
    Replies
    1. 效果如何?平野無好野,最衰就係又貴過人,效果又唔好,睇完上面嘅評論,睇落好似唔係好掂,所以想知你整成點。

      Delete
    2. 正常~
      我出面有幾間仲差。。。。

      Delete
    3. 效果有幾好又如何? 係氹人騙財才是重點,請搞清楚少少,要讚有多好就在果個嘢like 佢

      Delete
    4. 我覺得幾抵啵...千幾一次,做幾樣野,我去有d都成三千一次啦,效果我做完事實又真係好左好多啵,大家不如理性少少,咁無話呃d咩,價錢次數都無問題架,係你地買完後悔先講人呃人,我懷疑呢度大把其他美容公司係度抽水,間野我真心覺得服務同效果好

      Delete
  44. 我係男,玩交友app識左個女仔,係咁話我皮膚唔掂,叫我同佢去一間叫pretty renew一齊做facial,不過佢自稱富家女幫屋企打工,老豆開公司,信唔信佢好?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔好信,我今晚先比那個自稱運動員仔氹上去,做試做價438。okay 438算正常價包眼,但又係迫我做plan.張單代理人係個男子名。呃qquota

      Delete
    2. 晒氣
      條女同間美容院有利益輸送
      介紹人有錢收
      千奇唔好上當

      Delete
    3. 唔好理啦
      食左先算~有女擺到埋口唔通唔食咩??

      Delete
  45. 樓主,我好欣賞你的敢言。我好想問問人的內心深處是否騙到別人的錢去滿足自己的家財增長會得到真正快樂。

    為何有些人不去靠自己正當工作來生活,金錢是否可以蒙蔽良心。地球是圓的,難道騙子不會擔心將來遇上受騙者。今天的家財並不是永恆的。這些騙子將來都不會成功。我需沒有受騙很多錢,但我已跟一個重案組男友訴說,他雖然不能做怎麼,但已開始留意這些人。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 希望高登起底組也留意佢地……

      Delete
  46. 留意又點
    我dad & mom都係督察
    佢哋話呢啲最多叫服務態度唔好
    明賣明買 有晒錄音
    睇你好唔好彩數遇到咩staff la

    ReplyDelete
  47. 我都遇到尼固人。。。
    佢見我無錢又成面凹凸洞請左我參加四萬幾面部療程。。。
    都無吹我還。。。
    不過我話遲的分期畀反佢。。。
    而家開始好反的塊面。。。。

    ReplyDelete
  48. 男主角又出場老作。

    ReplyDelete
  49. 男主角如出場看到留言的話,請你不要再打比電話比人響一下就收線,想人打回電話給你。這無聊行為仲以為女生還對你興趣跟你聯絡?

    反醒下吧……有手有腳騙女人錢,有些尊嚴搵份工做

    ReplyDelete
  50. 小弟都有經歷要分享,希望唔好有人仲伏。
    小弟最近比較寂寞,希望可以上網識到女仔可以傾計睇戲食飯,
    於是加入左網上交友平台ECFriend。

    一向相安無事,都是我找女仔閒談的多,
    但突然有日,有位C小姐(我係唔係幾鍾意佢,但至少都會尊重) 係訊息上Hello Me,
    咁我見佢張相都正正常常,面容幾分驕美,自不然會先閒談再說,
    但想不到傾談多十幾句,竟然就說,不如Whatsapp傾。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 主動的確是主動左D,但反正只是閒談,就當係為拎女仔個電話也好,當時並未嘗有詐,
      就只是當她只是很踴躍想識下朋友而已。
      當然,之後就是經常Whatsapp,閒談每日大小事情。

      Delete
    2. 甚料,有一天,她借著食完飯行街買左面膜為題,開始引導叫我做Facial,
      帶我去做Facial,仲話有優惠。
      咁以一個想識女仔的人來說,想找機會見見閒談以久的網友一面是一件好正常的事,
      反正以做Facial來說,$400多元也實屬正常(當然,可能更貴),試下無妨。

      Delete
    3. 不過另一方面,我是開始懷疑這位C小姐,因為她主動過頭了,
      另外就是 在ECFriend她的個人欄上的讚有不尋常的升幅
      (無論是甚樣喜歡識朋友,這麼多人你又能否應付呀),
      當然我沒有任何證據,不想先把人作賊辦,還是多些傾談,吐多些料再看。

      Delete
  51. 和她Whatsapp,我係會覺得她很誠實,最多只會唔講,但所說的似乎是實話 (令你相信佢)。
    例如話:
    1. 我問佢做Facial間野 係"那裡來的?" 她沒答 (可能防止我找)
    2. 我問佢做邊行 沒有回答
    另外就只係知道做Marketing,平時返工多數返晏,問佢果份係乜工,都只係答我正常工(乜野工咁難答呀),而電話號碼也該是真。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 期五 22 Aug, 2014 (做Facial的前一天),
      就是這間Pretty Renew的小姐打電話黎confirm booking,
      我終於知道間公司名稱,於是起勢上網尋找資料,
      終於給我找上這兒,多了一點人證去證實我這位網友立心不良。
      但當然,當初早已應承去試做在先,不想臨時拒約 (癈事有難聽說話給她講,變左我唔啱)。
      反正都早有預備,正如上邊朋友所說「做人有主見就唔會再畀呢啲人呃」,
      我就是只準備是次做Facial的錢,堅持不會簽續做。
      (其實如果有錢的話是沒所謂,但我真是好討厭如此銷售方式,利用我想識朋友的心黎Sell我,有無攪錯)

      Delete
    2. 是晚,這位C小姐就像是作最後衝刺,出動埋她那嬌俏的聲音,去引我這個毒男。(驚我臨時放飛機?)
      (之前從來都只是Whatsapp而且並未看過其真實樣貌,她的相片,真係都幾可以騙到人)

      Delete
    3. 星期六 23 Aug, 2014 (命運之日)
      終於約左出來,其人是不值一看,不過如果只以朋友來說,我是沒所謂。
      去左就近的沙嗲王食野,食野時一直有傾有講,正正常常,
      但食完野要埋單,真是她媽的,竟然借著去廁所,等我埋單,出來時更扮作沒有一回事。

      Delete
    4. 請食Tea,我是早有預左,但話曬剛見面,表示下你都比錢得唔得 (依D女仔真是樣唔得心地又唔得)。
      當然,為免之後有什麼後果,裝作沒事為妙。

      Delete
  52. 到Pretty Renew做Facial,有位S姐姐 (唉!就算唔鍾意都要尊用人)
    早有預定這位S姐姐和C小姐是一伙,一唱一和講到見事好嚴重,
    最後除左預定Budget 冰肌速效精華導入 $450,還要Pay多個
    骨膠原精華療程 $138 (已折 原價$680) (公平D要講)
    當Facial做完後,S姐姐當然開始Sell我那些療程,而C小姐亦有幫口,
    但我真係不妥她們,於是無論甚樣,都只是堅決的不。

    ReplyDelete
  53. 儘管其美容程序是正確無問題有效用,但我實在非常非常討厭如此銷售方式,
    甚麼把一個真心想交朋友的人當作是賺錢的一種方法。
    此事之後,她是沒有再和我聯絡。
    但我最後都想比一次機會這位C小姐,最後Whatsapp幾次 (當然只是打算正常閒談),但都沒有回覆。
    如你真心都想話交個朋友,我就算,但你不是,
    我無奈都要把此事公開,讓大家知道,不公開你的名字已是仁至己盡。

    ReplyDelete
  54. Shit 點解唔可以留長Comment嫁

    ReplyDelete
  55. 我都遇到呢位全職運動員,叫我做facial

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有無比佢得"請"?
      好想玩返佢地轉頭
      不過可惜能力唔夠

      Delete
    2. 我遇到的是話自己開上市公司合拼,擴展業務consultant 公司。

      Delete
    3. 我都遇到個話自己做上市公司合併, 講到懶勁咁, 其實我份工同呢行都有少少關, 我從來冇見過呢行既人27,8歲咁後生就可以自己stand alone開公司. ok你可以話我識得人少, 但佢之後講既野可信度我會打3折.
      後尾chok左佢兩句關於呢行既野佢就收左皮lu, 都未叫我去做facial. 大家姊妹要帶眼識人呀!

      Delete
    4. 我都遇到個話自己做上市公司合併wo... 哈哈, 應該係同一個人黎

      Delete
    5. 我遇到的都是話自已是做上市公司合併的合顆人,佢skout 個名是韓文,在wechat 曬有錢,有爱心,孝順,成日工作至半夜,好浮誇。我三個月前被佢帶左上Pretty Renew, join 左幾萬蚊,當時死蠢受騙。間野的服務和環境唔差,但booking 勁快full。最嬲是騙人的銷售手法,個騙子仲想叫我報投資課程。

      Delete
    6. 有時去Pretty Renew, 見到其他騙子帶人上去,好想督爆,但又爱莫能助。有次見兩個女的,分别帶個男人上去,兩個小時後仲見到個女騙子。

      Delete
    7. 帶我去果個有講到同呢間集團合作,幫手做marketing,無你地講得咁惡劣,我第一次去真係無join,佢都有keep住聯絡,之後我都覺得佢跟得好就join左幾萬,呢個blog講好野唔得?只可以講人地既衰野?

      Delete
  56. um...我諗我係最多錢JOIN 既受害者..我諗我係一條水魚
    本身做生意...可能佢知我做生意所以佢同我傾左2個月WECHAT 先出黎..
    我兩間都有做...Neo skin lab 同PRETTY RENEW....
    總共冇左100000....
    中醫, 營養師,FACIAL...
    只怪我真係太易信人. 所以我好乖咁去營養師減肥.好彩有瘦到, 唉
    我唔係同一個人.我估係佢D 同事
    手法差唔多, 唉~
    我諗我真係太天真.......佢開D 價係天價...因為佢知道我對美容一D 認識都冇..
    我相信..有因果報應..佢仲叫我去上投資課程~我真係冇理佢啦....佢真係當我傻仔水魚一名!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實我同你都唔會爭幾多
      雖然話佢地講D野未必係錯 但誇大其詞是絕對會有
      我就最僧依種銷售方式
      我黎交朋友 你竟欺騙我感情
      用這個平台來向我Sell野

      Delete
    2. 係...其實SELL 咪SELL LOR..
      但唔明點解要扮到好關心..有欺騙成份LOR
      佢地D野唔係唔好..但貴同銷售手法有問題

      Delete
    3. 其實我都比人約過,我又覺得人地無扮關心,我覺得你會唔會唔好受呢個blog既人影響好d呢?呢度d人都好偏激下,d 野得咪ok,價錢我覺得真!係!好!合!理!

      Delete
    4. Sis,我昨天join了10k neo skin lab,回家才發現被騙了上去話揾個伴一齊做facial ,原來不是有心做朋友的,我明天就想去取消個plan,佢地會用乜招數對付我架?會唔會唔肯退款?

      Delete
    5. 唔係受人影響, 係我搵番同一樣野既價錢貴3倍..咁叫合理?

      Delete
    6. 你味算好join完有效果。減到肥,我係必x瘦站join十幾萬都減唔到。所以你地已經好幸福。出邊大把美容院唔掂。你地搵到間有效果。只係怪帶你上去果個。味好lor

      Delete
    7. 你覺得效果好咪好囉,受不受其他人講影響到係人地的事。騙錢就是事實,這blog 的確心同感受才留言,你力撐有多好有何用意不多說,大家都明白了

      Delete
    8. 男主角,這blog 多數人中招特登找才見到,不要扮路人幫果個嘢講好話了

      Delete
    9. 我係呢間野做facial都做左成年!可樂你去酒店飲!都要80蚊啦!其實想平真係可以返大陸做!或者去d細鋪!但效果一定無咁好!等於你去公立醫院一樣!人地有曬醫生係度我真係覺得好!你話有打手!!!!!你夠可以係其他美容院d打手!!!!我覺得十萬八萬做呢d無問題!我以前去悅容莊都比左成廿萬啦!咪一樣減唔到!你減到仲想點?講間野好唔得?一定要講佢衰先可以討論??各位sis你地理性想一想!!而家有幾多收人錢上網唱人幾公司?搵到間好服務既美容院唔易!!!如果人地係無良心既企業!可以無冷靜期!可以唔比你退!!!!
      利益申報:係n字頭做左一年facial何小姐!

      Delete
    10. 大家正討論著這班人的手法,並不是facial 的效果,有無打人唱衰行家的行為不是重點……收費如何,服務點好,都是不良銷售手法。請不要混淆視聽

      Delete
    11. 不良銷售手法行行都有架!睇下跟你果個係點既人即!但唔可以一個人係咁就覺得全部人係咁!你講扮fd!?我幫佢買保險果個都係好好朋友!但人地又跟得好好啵!我自己作為一個user!間野個名同我真係無咩關係!但覺得呢度有人抽水!呢個香港做得銷售好多都一樣係咁!預到個好人就ok la!帶我上去果個唔係男主角!但係一定係一個好人!佢仲幫我搬屋!仲幫我好多同佢工作以外既野

      Delete
    12. 如果你果個唔係男主角,你咁肉緊sales 你的朋友仲咩?無人話你識的朋友是壞人喎~ 你又離題喇……我地係講緊男主角的銷售手法咋~ 唔係講你遇到果個喇,咪誤會先得架

      Delete
  57. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  58. 今日都有一個自稱運動員姓W既男仔話去做facial,約左今日做,點知佢今日話自己病左,不過佢又照來,跟住去左以上公司,去話自己病左,今日做唔到架喇,叫我自己去做。我都諗到架la,病都要照黎,又唔係識左好耐,專登黎陪我?咁我上到去,登記完,見一個S姐姐,叫我做一個600幾個plan,我唔肯,想走,佢比左一個280既試做叫我試,ok,咁我試下lo,因為預左e個價位。做完之後就黎la,S同W叫我join格仔plan,最平八千幾左右喇,我唔肯,因為join plan多數騙人,一路唔肯,最後W係咁話好抵叫我join,我堅持唔肯,最後比我走,但係好冇禮貌。識朋友成日預到傳銷,已經試過Facial,英文,幼教課程同減肥果d,真係好煩呀佢地!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係囉 我係黎交友 唔係黎比你Sell
      其實 有無方法可以整整佢地 依班無賴
      對佢地黎講 覺得你有機會係佢地個客咪好傾囉
      知你絕對唔會比錢佢地 講多一句都覺多啦
      好 你係合法途徑黎Sell我 我都要用合法途徑玩返你 你老味

      Delete
    2. 咁我覺得,佢有講明咪得,我自己都買左十幾萬,你情我願,人地d價又唔係高,我覺得好合理啵

      Delete
    3. 收皮啦!!!呢間黑店每個月俾幾多錢你做打手呀?錢唔係咁揾,回頭是岸。

      Delete
  59. 我都比人約過上去,但跟我果個好好啵,我覺得價錢好合理

    ReplyDelete
    Replies
    1. 打手……好悶呀~ 有無新意呀? 你再留言無意思的

      Delete
  60. 尋日俾人帶咗上cwb做facial,美容師手勢差,只係俾咗試做嘅錢,仲叫我落訂留優惠。我塊面好敏感,仲sell我IPL,走個陣又俾人話嫁唔出。有興趣可pm我,有相。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咦頭先post唔到個comment, 可能長得滯, 唔緊要, 為左各位姊妹唔好比人呃, 我再打過分3 parts post....
      [1]
      我今晚都比個skout識既男仔約去美容院, 好彩琴日間野打黎confirm booking, 我又google下個電話號碼再睇到呢個page.
      個男仔細我幾年, 我一路都奇怪佢date個姐姐出黎係為左乜既呢, 原來都係 "搵食嗟" 咁. 唔緊要, 老娘悶悶地都可以搵個仔仔黎消遣下既.

      Delete
    2. [3]
      樓上位姊妹, 我都有呢個男仔既whatsapp有相, 但係你係anonymous, 我點pm你呢? 有緣見到呢個留言, 請你pm我啦.

      今晚番黎再report.

      Delete
    3. 我就係話有相嘅sis。

      約我個位係廿尾嘅男仔,自稱同人夾份係開marketing公司,住日出xx, 我哋上去之前食lunch, 個陣已經問我幾錢人工,去到黑店,又借啲意問我用開咩咭,係咁昅我個銀包。

      佢跟埋我入去見美容sales, 兩條友係咁話每個月一千幾百,應該要對自己好啲,我頂唔順,叫佢哋俾我走。

      個sales出去印單嘅時候,條仔又問我啲錢洗咗去邊…我都想搞好啲皮膚,但一定唔會幫襯呢間黑店。之前諗住呢間嘢做得好,可能會考慮,但呢間嘢我一定唔會試。美容師手勢咁差,仲叫我做彩光,我唔會揾塊面較飛。

      條友嘅電話係550x 550x, 係skout個名係Josxxh Chxxg。

      樓上:
      我唔想公開我嘅聯絡方法,驚有麻煩。唔知可以點聯絡你


      Delete
    4. Sis你好,多謝你及其他同路人既分享,我地遇到既唔係同一個人^^

      Delete
  61. 今日晏晝同朋友傾完之後都係決定今晚唔去, 因為我唔想無啦啦比人咒罵.
    我打去N字頭間野度求其搵個藉口話想cancel.
    接電話位小姐: "你要搵番幫你book果個人cancel架喎"
    我: "咪呀H囉, 佢唔係你地D Agent咩, 你幫我話佢知丫!"
    小姐: ">>>>>係呀佢係我地同事<<<<<, 咁好啦我幫你cancel啦!"

    多謝呢位小姐, 我confirm我真係遇到騙子, 仲成功全身而退冇比人咒到.
    個男仔block左喇, 乾手淨腳.
    多謝呢個page!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我剛同sze 你一樣,有個skout 男約兩次出來就提意去facial, 我google 美容院電話,找到這頁!!

      那人電話是否5661 xxxx??

      真係多謝呢個post 分享

      Delete
  62. 我剛同sze 你一樣,有個skout 男約兩次出來就提意去facial, 我google 美容院電話,找到這頁!!

    那人電話是否5661 xxxx??

    ReplyDelete
  63. 我果個呀H唔係5字頭的,但你都小心d啦,佢地唔係真心想同人交朋友的!好開心幫到你!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 原來約左明晚,我諗都係block 左佢算啦。

      Delete
    2. 各位sis,我都比人約過上去,但我覺得果個人都有心做朋友,佢都有keep住搵我食飯,出街啵,我join左果十幾萬又真係唔覺得好多,同埋人地有三日冷靜期,我覺得幾有良心,我以前做過c琳,d記,必x站,英格蜜x都無呢間咁好服務,我覺得效果真係好好啵

      Delete
    3. 你咪儍喇,成日入嚟呢個blog 反辯。個blog 閙緊間黑店同班騙子,你就不停反駁。正正經經揾份工做吧。

      Delete
  64. 呢間野今日我join左58000,我覺得幾抵58蚊格。我係客試過真係ok先買。我係女人 唔係因為個男人帶我上去買就join 我覺得佢份人無乜野。我試完效果ok就買好正常。呢度既人好多係因為個人。不是產品。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 如果產品好何必要有這方法去銷售?! 恭喜你找到啱你用……但不代表人人適合

      Delete
    2. 梗係講緊果個人啦,無人講緊產品有幾正,係得打手係度講facial 有幾正又抵之麻,同埋覺得男主角又好人又做到朋友,唔覺被人呃

      Delete
    3. 講真 我唔係話佢D產品 / 服務 有問題
      我只係好那討厭咁仆X的銷售手法
      普遍黎講 佢地就係會講到件事好嚴重 甚至好誇張
      等人以為無左佢唔得
      有D人就係咁好易比人呃到 遊說到
      你sale野還sale野 唔好係交友的地方欺騙人感情啦

      Delete
    4. NuMe Aesthetic Medical and Surgical Centre
      名人醫美外科中心
      我發覺呢間都係同一個搵客方法

      Delete
  65. [2/4]
    佢話佢媽同表姐喺呢間美容院幫襯好耐,而美容院又係佢份工個老闆識得既,所以幫我攞到最平。咁後尾美容院d人都話佢係同事啦。
    佢一路冇開名講係邊間美容院,exactly要比幾多錢,直接問 “咁即係幾多錢” 都只係講個約莫數。其實團購網試做價仲平d架。
    3. 佢竟然約姐姐。Deedee date姐姐?唔係冇,機會少d囉,我又唔係童顏。
    4. 每個人裝app都有個目的,我個目的唔係做facial唔係比人sell,人地既目的我control唔到。

    ReplyDelete
  66. [3/4]
    5. 正常朋友介紹去美容院,係見到朋友皮膚好好,或者果排皮膚好左靚左,我再問佢用咩護膚品呀?喺邊度做facial呀?幾錢次呀?幾次先有效果呀?會唔會hard sell呀?係我問佢在先,唔係佢見都未見過我就知我要乜。咁當然我都仲會google下間美容院啦,唔好人地講就信。
    6. 朋友唔係用錢識用錢keep既,要用錢果d係家禽。

    打手梗有既,邊個都google到呢度架嘛,打美容院個名就search到。睇番行文,其實都係果一個妹妹仔啦,大家ctrl F search個 啵[口波] 字就明,呢度只有一個人會打呢個字。不如你好好地搵份工啦,偷呃拐騙,中左兩樣架喇,媽咪知道會傷心架。

    ReplyDelete
  67. [4/4]
    冇錯我係針對個男仔個人,因為佢呃我在先。錢我有,美容護膚facial我都會做,但係唔係被人呃在先既,做得好咪join plan,唔join都冇比人當面詛咒,呢D係黑店行為。我只係用左3個月app,我都識到正常人,傾寵物、嗜好、文學、音樂、工作、進修、時事、旅行、運動、行街睇戲食飯,唔會用幾萬蚊架。男同女之間則重傾美容其實好怪好可疑。做左咁耐人,係人係鬼我識分的。各位姊妹自己小心啦!
    再次多謝呢個Blog^^

    ReplyDelete
  68. [1] HI, Sze... and 各位 brothers / sisters.... 我遲左上來, 我已經俾左訂金$5,000.. 尾數未俾, E+ 我係度諗緊2萬幾尾數, 如果我唔俾應該只係 waive 左個 $5千蚊, 定係會點呢? 不過都唔怕, 俾個日我都預左俾出去就收唔返.... 下個星期二係 due date 亦都應該係我同佢約出黎第3次, 同埋係佢既生日後既2日...

    ReplyDelete
  69. [2] 分享一下我既故事, 我又係係D交友 apps 度識佢, 我同佢一共見左2次... 第一次見都無乜野, 食個飯咁...第2次我同佢食完飯就俾佢帶左上去pretty renew 試做 + 俾個訂金 5千蚊 + 試做千幾蚊... 我肯俾係因為佢話佢都有做到... 俾左之後可以平時約出黎食完飯, 行街, 一齊做 facial. By the way, 第2次見面個日係我生日黎, 我承認我的確係個一刻唔夠理性, 感情用事亦都無乜開口... 不過就算係俾都ok,我亦都唔係負擔唔起..., 之後個段時間 (第2次約會前), 我重提我想佢同我一齊去做 facial 同食飯, 佢就有D避重就輕咁話工作忙唔能夠次次都陪我..... 但E+只係我 check 返自己D對話紀錄... 我覺得由我一路拖住唔找數住, 佢就越黎越少野同我講...

    ReplyDelete
  70. 我尋日上去n字頭都比左兩萬七...買左60次既療程......但又真係幾抵...我去rennex做一次都二千幾...我又覺得27000...有60次...價錢好平...帶我上去果個都係第一次見...但人品不錯...食飯都食左佢幾百...我一開始都有講唔join...但都無鬧我...我覺得呢d錢都要洗...無你地講到咁偏激...我原本一開始睇呢個blog都有打算退...不過我信帶我去果個人...各位sis又唔使咁偏激...我以前去果d好多都係無人跟既...比左錢又你服務...so far...我覺得呢間野d服務係幾好...

    ReplyDelete
  71. 今日我都比人帶左上n字做淋巴,不過今日做淋巴,個男仔同我有講同呢間公司關係,我覺得幾抵,250做一次,我買左plan,每次都係半價去做,又唔收貼士,body師手勢好好,抵讚!

    ReplyDelete
  72. 真係提醒各位sis or bro, 這blog 不是甚麼公開的網站,不是有懷疑或是已中招真的不會用此公司作搜查。真心覺得服務好或可以和這班人繼續做朋友既,如果真的信任根本不會有名來找搜查一番。小心有人惡意去美化這不良銷售手法,產品有多好有幾抵,仲比較埋去分析? 同黨吧~ 如果你識左這班人有懷疑就想清楚,不要誤入黑店交錯朋友

    ReplyDelete
    Replies
    1. 希望可以有助減少所害者人數

      Delete
  73. 各位sis,因為我岩岩玩左交友網無幾耐,Ecfriend!!!!比個識左1個星期既男仔帶左去必瘦站,仆佢個街,好撚hard sell!!!頌話上市公司!!!屌佢老味!唔係唔比佢賺,係唔甘心!黑店黎!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 又會係必瘦站既?! 唔係pretty renew, 都比你找到呢個blog… 真係有心找啊~ 辛苦晒!

      Delete
    2. Pretty Renew既朋友, google search 必瘦站+Ecfriend 都入到黎架, 為被我等網友指出令你感到不快或尷尬 (或者我地香港人講既7左/火羅左), 下次請先google後發言.

      1:14PM果位sis, 若你停一停, 諗一諗後想反悔, 你間野亦又有冷靜, 請多加利用. 此乃消費者權益.

      Delete
    3. 你講Ecfriend 我仲以為又又係果位C小姐添
      我見佢不停係Ecfriend搵水魚
      但又阻止唔到佢 覺得好失敗
      我試過係Ecfriend舉報佢ge行為 都未能鏟除佢
      我都知我片面之詞係難以成立
      希望多些人可以係Ecfriend幫忙舉報
      多些人舉報 應該會成立吧

      Delete
    4. 小心有打手綜合其他人事件作故事
      想著拖其他美容公司落水做同樣手法
      看清楚之前的留言,只係有打手話去必瘦站減肥都減不到而已。
      又有bro 講有關Ecfriend , 所以goole 到。必瘦站比pretty renew 出名很大倍,如有人做同樣手法網上早就上報紙了……

      Delete
    5. 睇左咁多留言又有好又有壞,都唔知信唔信好,呢個年代上網講既野邊可信...?
      一睇就知多打手,講野又唔客觀,講好既,又有打手,講差既,都有打手

      Delete
  74. August兄, 我已經覆左你幾次, 不過都係被screen, 應該係....我太多野講喇.
    我想話原post同13年11月14日都咁岩有朋友生日. 我沒有judge你個朋友, 沒有慫恿過你, 我只是指出事實.你有買開股票, 你知點計probability, risk & return, 止賺止蝕位. 相信你的直覺吧!

    ReplyDelete
  75. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  76. [2]
    唉, 我只係個心有D唔舒服... 我今日已經預先同佢係 whatsapp 講左, 佢未覆.... 我諗下星期佢都未必會見我, 同埋我留意到如果我唔係提及 facial 既野, 佢基本上都唔會應我.... 另外我琴晚上去 pretty renew 度, 正式同個consultant 講 waive 個 agreement, 見到好多E D "朋友", 最誇張係見到個"朋友" 拖個老到做佢阿媽都得既上去... 仲有個仆街"朋友" 帶個妙齡女郎上去, 我一路坐係隔離等個 consultant 就一路聽個"朋友"既甜言蜜語 (廢話).... 唉, 點解我做唔出依D咁仆街既事情, 我諗我學到佢既人渣程度10%就夠... 我唔係想要錢, 我想要個人陪咋!

    ReplyDelete
  77. [3]
    睇返你發 post個時間, 你又係岩岩放工? 唉, 真係唔知點講... 唔通真係想拖下手仔都咁難!?

    ReplyDelete
    Replies
    1. August兄,先補番講我唔係blog主Sue. 很高興你再share你琴晚再上美容院既見聞。可否clarify你如何waive agreement?能否取回未消費的部份$5000?consultant態度如何?順攤嗎?在3日冷靜期內?相信可讓網友參考!

      不要放棄信念,保持正面思考,app內亦有很多一心只想認識真朋友的人,你會遇到的^^

      Delete
  78. [1]
    同佢講話 waive 就得, 不過就算你唔去同佢講, 其實佢都吹你唔漲, 不過基於禮貌上或者法律上都應該去兜口兜面同佢講... 因為合約寫明, 尾數30天內找哂佢, 雖然你唔俾, 理論上佢可以袋左你個訂金... 但係要注意, 違約有可能被民事訴訟並被追討尾數/ 相關費用及損失!

    ReplyDelete
  79. [2]
    不過, 份合約無注明佢可以追討尾數既損失, 而且你既訂金理論上係 sufficient and adequate to cover 佢既 costs, 所以有得拗, 就算佢話上 court 都唔洗驚佢, 因為佢無 "真正" 既損失, 因此佢都唔會聲大夾惡....除非, 你個所謂既療程既材料, 機器係佢特登買返黎 for 你一個人 only.. 咁你就pk啦! 所以就算無乜研究法律, 都唔洗怕佢出律師書嚇你...

    ReplyDelete
  80. [3]
    至於5千蚊係實收唔返, 就算你3日內冷靜期內話 regret 佢都會收你手續費, 應該 around 7 - 10% 而且唔知幾時先過返數... 因為$5千蚊作為 condition 黎 accept 佢個 offer, 所以哩5千蚊係 non-refundable, 因為係你想違約, 而且合約上有寫明 and 錄音 and 你既"朋友"作為見證人... 所以, 完全係一刻不理智, 即期性賴野既合約... 因此訂金就肯定係收唔返... Consultant 就無乜野, 同佢講完就散水了, 佢有佢做, 我有我走... 佢只係話: 如果有需要再打返黎

    ReplyDelete
  81. [4]
    依D apps 我諗我都唔想再用, 最近又有E D 女仔黎 add我... 我用ED apps, 人地叫我既話, 係人係鬼都好, 我禮貌上都應下既, 不過又係講講下就開始黎料, 問有無美容之類 and then you know.... 我都已經心灰意冷, 無乜打算再用... 所以, 我話如果你係個位想識朋友, 不如我繞過個 apps 直接黎識你好過又轉個大圈又美容... 我玩個 Skout 都玩到好累亦都怕了

    ReplyDelete
    Replies
    1. 最後, 我留意到你都有玩 Skout, 我有一個大膽既提案, 我想+你黎聊天!

      Delete
    2. 咁又唔洗咁灰心 至緊要經一事長一智
      要識得睇人,記住,太主動果D多沒好東西,
      於我而言,主動搵我的女仔,我已預定9成是沒好東西
      而家反而想玩返佢地轉頭 (其實大家有無好計)。
      不過,我對你真誠,你卻當我是羊牯,我真係好嬲。
      咁仆X,遲早有報應。

      Delete
    3. 好詳細的report, 亦有專業觀點, 非常有參考價值! 謝謝你!

      為免惹麻煩我不想公開skout a/c, 我想到一個折衷方法, 你click入我個名度, 現在應可見到我的email ;)

      Delete
  82. [1]
    我 send 左 emial 俾你了.... 我今日終於結果左了! 琴晚俾人係電話吊左獲金.... 我懷疑佢又有偏見 and bababababa...
    老實講, 第一日我同佢行入去就見到有人因為D療程同錢既問題係度嘈緊, 咁佢就帶我入房坐, 廢事我睇到... 我都知有古怪, 不過就係個感情俾個錯覺我, 咁就賴野了....

    Here is the company's register:
    https://www.icris.cr.gov.hk/csci/DIS_SearchCompany.do?nextAction=DIS_SearchCompany&CRNo=0909699&showMedium=true&showBack=true&searchPage=True

    ReplyDelete
  83. [2]

    Pretty renew 前身就係 blog 主話有問題個間, 各位買左/ 未買美容服務既看倌就請自行定奪了! By the way, 上面有其他bros / sister post 出黎既相關新聞...

    最後補充, breach of contract 既 case, Hadley v Baxendale (1854) (Breach of contract 係各位已付訂金後想做既行為), this case is principle rule of breach of contract:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Hadley_v_Baxendale

    -> A breaching party is liable for all losses that the contracting parties should have foreseen (Wiki, 2014). 所以點解我話如果佢個"療程" 係專程買野返黎 for 你一個人用 only, 咁你先至會賴野! 仲有其他新D既 case, 如果有人有興趣可以去睇 court case:
    http://www.judiciary.gov.hk/en/legal_ref/judgments.htm

    ReplyDelete