Wednesday, November 9, 2011

骨氣也是不值錢的,向雲上的教主下跪了

今天早上,數碼暴龍又被健太召喚了:

健太:你的工作做了未?
比卡超:???????
健太:我叫你做的工作,尋日下午已經 viber 你了。
比卡超:我無 viber 啊, pika
健太:點會?我 viber 個 list 明明有你個名
比卡超:我係裝過 viber 啊, pika,但係跌咗部 iPhone 之後就無用過喇 pika
健太:...............
比卡超:................
健太:...............
比卡超:................
健太:...............
比卡超:................
健太:咁你 check email 啦!
比卡超:好啦,pika

思前想後,不想 carry兩部機在身,還是出部 4s 算了,我在 smartone 訂了一部黑機 16g,張約延長至 3 年……無怨無悔,因為 smartone 在我最失意時救了我一命。事緣有一次我遺失了手機,店員明明已經閂舖,都幫我辦報失,令我感激不盡。三年真的很長,到時 smartone 的 cs 會不會很爛無人知,至少現階段它的表現令我稱心滿意是真的。

這歸正傳,因為工作上一定要有 iPhone (睇住公司個 App)出部 iPhone 雖然唔型,亦有少少違我所願,但都迫係一個折衷的辦法。雖然一部 galaxy mini 對一個 OL 來說,whatsapp、 facebook,甚至收發電郵,真係非常夠用,但係我裝多個 app 部機都會 full memory 真係好惡頂。mini 仔佢內置只有 2gb,而好多程式一定要裝入部機的內置,而不可以裝去外置卡,所以張卡有幾多 gb 都無用,只會激死自己。

到時裝 viber、skype、line 都不怕爆機了,wakaka!希望 4s 快d 到手啦。

1 comment:

  1. 更正:唔係健太係小智,證明我真係無乜睇寵物小精靈

    ReplyDelete