Saturday, December 31, 2011

返工與放工

yeah 又放假!呢排特別感覺到「放工要溝淡唔可以再做工作時要做o既o野」,返工已經好耐無出過街,放工又想刻意戒上網……但好諷刺地我又回來了。

用 pc 上網其實我都係好習慣上幾個網。例如 chrome 有顯示 8 個常用網頁,其實真係幾乎「剛剛好」了。想改變呢個習慣,開闊眼界睇多d 唔同o既網,但一切都要以興趣為先,因為返工已經好辛苦了。

又有睇下 d 職業 bloggers 的網頁,做一個 bloggers 都幾好?想整個有主題或者放相的 blog ,不過都係唔好唸了。返工一星期寫兩篇 blog 都囉我命,呢度寫下日記算了。

下個星期公私兩忙諗起都無命!噢!同埋有好多假要放,但近來社會氣氛有一種「世界好危險」的感覺,真係邊度都唔想去。

船到橋頭,我要用一個精彩的方法清晒d 假!等著瞧吧!~

1 comment: