Sunday, November 23, 2008

插爆

容許我o係度輕微發放我的負能量:

前日用左1.5年o既相機(IXUS 850 IS)張SD咭爆裂,之後插唔倒咭入去,諗住囉去canon維修中心度搞搞佢,點知維修中心個妹妹仔話部機個插咭槽甩o左零件,即時報價的維修費用是HK$544(行貨優惠價),而此機已discon,街賣的官方價是HK$1,780(我買的時候是24xx)。妹妹仔仲話「除非部機好有紀念價值,如果唔係都唔建議你整番」,咁都講得出證明整番部機係好唔抵。而且一時之間又諗左以下3個點:

.囉去比市面的人整又要再報價,又唔知幾時先整番好,無機用係一件苦事;
.之前部機都係claim保險claim番黎,阿Q d諗其實都算賺o左,就由得佢死左佢算;
.佢去過九寨溝唔老黎(唔係因為四川地震)。

把心一橫搭車落旺角秋葉原,諗住去執番部under HK$2k的相機。因為上部機係畀人搶走,呢部機係岩岩過左一年保養就壞,部部都英年早逝。其實諗深一層應該係我差不多日日用,佢耗損得太犀利先會咁快壞掉……總之我認為買咁貴係side氣,夠用就算。(成個mission都係灰到爆)

去到旺角撞岩自稱「於西菜區巡視業務」的肥強,叫佢幫下眼睇下d機。行o左幾間之後結果我買左尼康coolpix s210(黑色),盛惠HK$1,550。


原來仲有藍色同埋粉紅色(kawaii),不過黑色都好靚~

我上一部尼康dc已經係六、七年前o既coolpix775,另一部擁有o既尼康相機係D70。其實揀尼康相機都有度好,就係佢維修中心o係我屋企隔離,行5分鐘就到 :p(我當然唔希望佢需要維修啦……)

希望我同呢位新朋友相處愉快,忘記之前兩部機的慘淡回憶 -.-

8 comments:

  1. i love ur photos!
    take more good photos for me to enjoy!

    ReplyDelete
  2. 好耐冇同你影造型照……自從上次去泰國死左張咭之後都冇乜點影~

    ReplyDelete
  3. 其實每部相機都留低好多開心o既片段,只係每一個o既離開都係令人有d傷感。

    ReplyDelete
  4. 現在的電子產品真的越來越易壞呢
    快d影多d靚靚相啦

    ReplyDelete
  5. 保健>>

    係啊!愈來愈易壞!壞左唔仲特登唔鼓勵大家去整!所以岩岩過左一年保用就會byebye!

    金融海嘯之下,加上仲有買其他電子產品o既需要,我都無心情去入手一部貴機……-.-

    ReplyDelete
  6. canon的姐姐仔有d真係幾得..
    所以d人想嬲都嬲唔出的。

    同埋,服務真係幾好..好細心。
    我成日去..

    你都成日買相機喎。

    ReplyDelete
  7. 姐姐仔?我記得是女,但不是妹妹仔黎囉

    ReplyDelete