Sunday, April 20, 2014

聖羅蘭 Yves Saint Laurent

PR送飛,一個人去咗睇聖羅蘭。其實我好少一個人去睇戲,對上一次已經係《失憶界刂女王》,喺太古城UA(11年前!!!)。今次睇戲其實都係當課外閱讀,溫故知新。

入院前預咗會悶悶地,的而且確,成套戲就係由羅蘭先生入行,講到佢死順序進行,不過對於羅蘭幾乎一無所知(剩係知佢係法蘭西人同死咗)的我來說,此片都算極有參考價值。由於要respect番片中兩位男主人公,我相信呢套戲好大程度上對佢哋美化咗、修飾咗,但亦都無損佢呈現史實。

睇完戲撞到 ex 公司營業部同事,佢同老婆一齊睇,之後隨口問我去咗邊度做。佢走咗之後我醒起佢都好似轉咗工(?又好似唔係)anyway,我都係打工嘅材料,事實證明,我好難做自由人(雖然未做過,但事實),所以還是俾心機繼續打工吧。

推介俾:鍾意時裝但唔係好熟聖羅蘭的人
唔啱睇:想睇靚仔、靚衫、所有搭錯線的人


No comments:

Post a Comment