Sunday, September 23, 2012

記深圳地鐵飛站

facebook 已經好耐無政治洗版了。本來唔想提呢件事,但係 fb 睇見 d 人話唔怕洗腦又不吐不快,都要記低。過咗落馬洲 / 羅湖,即使係深圳都好得人驚。

上星期返深圳飲飲食食,第一站想去科學館,點知落車去咗華強北,於是想搭倒頭車返轉頭,點知聽到廣播話個站封咗。

其實我d pth 都唔係咁好,唔知頭唔知路於是在地鐵站閘口問個警察咩事,佢話科學館站封咗,問佢咩事佢又唔答!!!!!問佢幾時開站,佢又話可能晏 d………無辦法之下,於是華強北都出站啦,死死氣行去科學館,行上天橋見到一堆人(唔係好多幾百個)在馬路中心遊行,但係成條大馬路兩邊封晒!?!嘩乜大陸可以遊行,仲會封晒成條馬路?港燦真是見識少了!

之後在街上問路,途人話全日科學館同老街都封站,d 消息仲準過警察(友人話警察職能是封鎖消息)結果當日成日都無搭地鐵,做咗豪客勁搭的士。

唸起都好嬲,點解o個少少人遊行要搞到戒嚴咁款?點解地鐵會飛站咁包閉?算啦我唔會明架喇。亦都唔想明。

其實內地有潛規則,作為遊客是可以接受的,但想到今日深圳,明日香港,心裡就不寒而慄。其實人係適者生存,即使香港變到大陸咁,我都唔會因為咁而死的,我相信。但係唔想咁囉……其實中國人、外國人,都有「落葉歸根」,就係無論去到世界任何一個地方,百年歸老時都想返去自己熟識的故鄉,但係我地呢度已經唔可以再好似以前咁喇。每次唸起都真心會眼濕濕的,唉。

2 comments:

  1. 不是少少人哈,听讲游行人群临时要求改道,走深圳最繁华的街道,引起骚乱。才不得已封闭一个地铁口的

    ReplyDelete