Friday, August 14, 2009

和風料理

其實我自己唔係特別鍾意食日本o野,但係好多朋友都鍾意。據非正式統計,除o左食晏之外,每食兩餐就有一餐係和風料理!

數日前去o左翡翠明珠TOI隔籬o個間(唔記得咩名)食日本o野:


我呢個叫做蟹肉、蟹籽、蟹膏拉麵(!)可能個名太勁,食落真係無驚喜,感覺比較鹹。


其實呢間o既hero product係鐵板燒飯,友人d就order o左呢個牛肉鐵板燒飯。但由於佢掛住立即影相放上twitter(-.-)而我又跟風影相,結果,一塊塊o既牛就咁燒熟晒……:p

另一日就食o左我屋企附近o既山頭火,呢次係我第二次去:

呢間o野選擇唔多,齋食拉麵,但d拉麵真係巧巧食!多謝飯腳送我半隻糖心溫泉蛋!~睇menu仲有甜品,賣相都幾吸引,但係佢地d拉麵同定食份量都幾大,加上坐得都幾迫,仲會搭檯,所以幫襯O左二次都未試過佢d甜品!(呢排睇得「阿呢」多,d語氣好「呢」呀!)

2 comments:

  1. 食得日本野多都會厭﹐呢排想轉食廣東小炒﹐有冇好介紹呢?

    ReplyDelete
  2. 無乜架……我都唔係食家 :p 灣仔人都係食茶餐廳算把啦……

    ReplyDelete