Wednesday, January 8, 2014

釋放負能量

呢排負能量好高,為咗健康我決定在此釋放一啲,不喜勿看。

.上一篇 post ,好驚會變 post of the year,在我的生活中勁 loop……(已有最少三個 target)
.又買 iPhone ,又係無乜開心嘅感覺,一來好貴,二來部機同上一代勁似,三來又係因為工業用因素而揀佢,充滿無奈感
.返咗新工三個月多少少,強烈感受到做 digital 工作機會多過做書好多,但係份工亦唔穩陣好多(雖然朋友曾經做紙媒都好唔穩陣)
.又係工作,做咗網站愈來愈少機會寫長稿,我懷疑我無長稿寫無訪問做會抑鬱
.雖然我識做好多嘢,但係更多嘢係唔識做。但係 most of all 最賴嘢係樣樣識少少,但係無話無咗我唔得
.老公養唔起我令我對生活非常擔憂
.我對錢嘅敏感度低令我理財能力好低,「跌」好多錢,但其實我好需要錢

眼前嘅嘢已經夠衰,未來嘅不可知已經唔到我擔心,不過我相信今年點都好過舊年,最緊要係平安同埋健康。

No comments:

Post a Comment