Monday, January 27, 2014

廣州 1.5 日遊(芳村)

已經好耐無更新網誌,可能因為工作上經常要打稿失去寫網誌之趣,又可能係因為平時常用手機上網常上 fb 亦少用電腦。不過今日雖然好夜忽發雅興想寫少少。

剛過去的 weekend 去了廣州。星期五放工七點,九點左右在羅湖過關,然後買了九點八的廣深飛(79.5 rmb),遲了開車但比我想像中早到(班車十點十到佢好似十點八左右就到咗)。

自從幾年前開始次次去廣州都係住芳村珠江旁邊,今次第二次住嗰度間青年旅舍,感覺同以前差不多。然後又好鍾意吃嗰度附近啲街邊大排檔,廣州就是跟香港不同,五個半買隻雞翼個肥仔哥哥燒了成半粒鐘先燒起,又真係好鬼好食。雖然好多人可能質疑街邊嘢唔乾淨同無益,但係收你幾蚊咁有心機燒嘢食,繁忙嘅香港絕對食唔到。

除咗街邊另一樣在芳村最常做就是去茶香居飲茶。因為就嚟過年,連續兩日地下同二樓都俾大公司包咗場開年會食公司飯。而因為過年要賺盡所以我同老公第一次被安排坐三樓。泊車時發現「停車場」(其實是一塊空地)有蓋地方用厚身紅白藍包住變成「飲茶專區」,非常地盡其用。而唔知因為一二樓包場人手唔夠,定係啲勁嘅廚放咗假,啲小菜無之前食開咁好食,叫咗個廚師推介嘅金菇牛肉卷,極鹹同難食。而後來得知免費可以入會之後,申請咗張會員卡,食咗二百幾蚊嘢第日竟然可以 redeem 番 80 蚊嘅食物,非常抵。攞起張會員卡之後,又發現原來茶香居原來已經變咗鴻星茶香居……咁我又推斷啲餐牌靚咗同埋嘢食變咗冇咁好食係同佢變成咗連鎖集團成員有關。因為畢竟新年前後好難作準,唔食多次都唔知啲嘢食係咪真係今時不同往日。不過諗起獨立食肆變咗財團旗下公司,感覺又好欷歔。

其實我都幾鍾意芳村呢個地方,一來珠江旁邊風景幾好,可以買票遊河,個公園靚到開咗幾間婚紗舖,而一邊有間青年旅舍兼開咗幾間 pub,very 鬼佬 friendly,而另一邊又有大排檔可以食燒烤打邊爐,最後一個重點就係人唔多消費亦好平,係一個廣州市入面令我印象深刻又幾有感情嘅地方。




No comments:

Post a Comment