Thursday, December 2, 2010

理想城市

上星期在北京,凍得很,有幾件事是能夠短暫忍受的:

.天氣
凍,塊面起粒粒,對手甩皮。凍得黎唔知係咪因為近北回歸線,曬得好累要。住多幾日,一定畀游離基侵襲,好快老殘。

d 野唔啱食
其實就算去到日本,我都覺得 d 野唔啱食,普偏都是很多飯、菜次之、肉很少,d 肉真的少得很緊要。另一個問題是,在國內,除了中式野,其他式都好難好食,除非好貴。

.人
唔知點講,我在 hk 就最憎見到 d 大陸運落香港,無手無腳的乞兒,在北京西單地鐵站見到些更可怕的(我想好多人都未必想知道,那畫面令我不安了很久)另,d sales 好 cher... 又是西單,在西單購物中心,入到去 d sales 瘋狂地 sale 野,有個見我著住對 cons,就勁用那擦膠鞋的 product 擦我隻鞋,擦到我隻鞋布的部分都濕了,我不行開,佢繼續刷,我心諗,我未睇清楚你在賣甚麼,同埋... 一個人有幾多對膠鞋呢?有無必要成日擦呢?總之好唔自在。呢點講了好長,但真的很想講。

首都,當然是安全城市,也是一個愈來愈精緻的地方,我想有生之年應該會再去吧,哈哈。

呢度真是很難貼相,我也不太想貼相了,不用再做一些「吸引人睇」的事……之後我又發現,原來要 add 了 fb 才看到我的 album,咁我都不用在這裡叫人睇我 fb 喇…… fb、weibo、又呢度,一稿三投很吃力的,而且返工也很多稿寫,這里不再圖文並茂,見諒。

No comments:

Post a Comment