Wednesday, December 29, 2010

超搞笑港女

今日約了 h 去 cwb 吃阿拉丁咖喱。其實 h 一直鍾情恆河咖喱屋,但自從佢無拉拉攞咗米芝蓮一星之後,已經唔敢再去,加上呢間大家都覺得好食又抵食,於是一個 week 之內又去吃一次。

可能係因為呢間食肆既位處銅鑼灣價錢又大眾化,吸引唔少年輕人幫襯。我同 h 首先坐係一對小情人隔離,之後因為要讓位坐 7 個人,所以好荀地換左窗口位,而坐左窗口位就是我今日既話題既戲玉:

轉位無耐就有一對二十代情侣坐埋黎,我同個女的打對面坐,佢一見我望下佢佢即刻不友善地藐了我一下,我對呢位女士的印象即時降 grade。食左無耐,條女開始黎料,問佢男友d 野啱唔啱食,又叫人慢慢食小心哽親,聽到少少毛管棟個種,食食下佢無啦啦叫佢男友畀部相機佢睇:

女:呢個咩人黎架(無尾音,同頭先語氣完全不同)
男:同事黎既
女:下次帶埋我去(無尾音 again!)

我同 h 本來唔知講開乜,但聽到呢位港女的對白都不約而同 O 嘴 + 斷片,真是唔記得咗自己講緊乜!wakaka

之後,過咗差不多成粒鐘,先講番呢件事,原來大家都發現同一樣野,而且有同樣的感覺,呢條女真是不知所謂。

我說:呢位女士咁做,即使我和 h 不存在,那男的都會感到顏面無存,h 也異常同意。而身為男性有同理心的 h ,竟說出智理明言:其實男人某程道上,是希望被女性管束的。

然後我補充說:小時候被母親管束,長大後也希望有個女人,管理自己的生活。

h 說:但她的動作太低裝,令人反感。

聰明的女人會沉得住氣,不會即時發難,不會令男人感到顏面何存,這位女子就是不懂。

連我們兩位陌生人也覺得異常反感。

我估體內有被虐狂因子的男子其實不多,剛在阿拉丁坐我隔離那位仁兄也不見得是其中一員。如此港女應該有何下場?實在不得而知了。

No comments:

Post a Comment