Wednesday, January 4, 2012

iPhone 愛恨

呢兩個月用番 iPhone,老實講真係為勢所迫,朋友 inspire 我寫一篇 pros and cons,但我唔知點畫一個 table 出黎,仲好,我唸到乜就寫乜,以先列出的為重要:

平,性價比很高
硬淨,堅硬
wifi 收得唔錯
多 apps
入 contact 方便

數據唔知點解好快用晒,之前 galaxy mini 用300 幾,今個月慳住用都用了 700(一倍!)
影相好靚
開閂 gps 好麻煩(相對上一部機)
方便開公司個 iPhone app
多 games
開 what's app 時用唔到筆順輸入,所以拆了,拆了但仲剩番個阻礙視線的框會彈出黎
過相好煩(同之前部機一樣煩)
upload 相好快
開工發到微博
siri 幾乎是廢的(這不算是缺點啦)


我寫到無心機寫了,總之唔係想像中的好。同埋,唔係因為份工,真係唔會番轉頭囉,太唔似我了。違心呢。

4 comments:

  1. 話時話,Blogger 個撰寫 mode 點解不能劃表?整 Table 用 HTML 又真係幾煩。

    對我來講,用乜嘢智能手機都冇所謂,不過最近轉用 Android ,update contact list 同 Calendar 十分方便,響 Gmail / Google Calendar 打完,部機上住網就立刻識自動 sync ,爽!

    ReplyDelete
  2. 平,性價比很高<<...但Apple應該要賣平好多都仲得
    wifi 收得唔錯<<比iMac收得還要強。
    入 contact 方便<<...不過到現在還不能Group Contact, Share多個Contact都唔得...
    數據唔知點解好快用晒<<是不是iCloud?
    what's app 用唔到筆順輸入<<我好似無問題
    過相好煩<<過什麼都可以說唔方便,可以用DropBox,都幾方便。

    Office類的File又是大問題,比錢買的Office App一樣是走晒位,好多野無晒,我估用Android一樣。

    ReplyDelete
  3. re 木:
    sync contact 真是幾ok 的,只要backup得好,唔見或無咗部機都可以繼續運作

    re po kin

    平,性價比很高<<...但Apple應該要賣平好多都仲得
    做乜賣咁平益你,hahaha

    wifi 收得唔錯<<比iMac收得還要強。
    真係唔講唔知

    入 contact 方便<<...不過到現在還不能Group Contact, Share多個Contact都唔得...
    對我來講已經好方便,起碼唔見咗電話都可以 sync 番

    數據唔知點解好快用晒<<是不是iCloud?
    沒用 icloud,可能是上下載相片太多……

    what's app 用唔到筆順輸入<<我好似無問題
    用唔到...

    過相好煩<<過什麼都可以說唔方便,可以用DropBox,都幾方便。
    我上網不是無限 plan

    Office類的File又是大問題,比錢買的Office App一樣是走晒位,好多野無晒,我估用Android一樣。
    所有 smartone 和 tab 我覺得都只可以用來接收,create 野,如打字、改字、畫圖,都唔好用

    ReplyDelete
  4. DropBox可以電腦同電腦Sync,又可以用iPhone/Android上網搵返DropBox的File。同Gmail的用法好似,最好的是他有個Software(PC/Mac/iOS/Android...),所以無無限plan都好用。

    Office類的File又是大問題是人家e了xls, doc比我,我睇都走晒位...

    ReplyDelete