Saturday, September 10, 2011

媚外

今日又夜放工。為了一程回家,好多時都會選擇坐綠色小巴。坐綠色小巴好 chok 搞到個人暈暈地,對於放工o既我其實都好累。坐小巴其中一種開心,就係間中會見到得意o既小朋友。記得有次見到舊同事 s 接佢的 bb y 小姐返屋企。而今日又發生一件好得意o既事。

小巴行到東區醫院附近一個著住灰色緞質連身裙o既媽媽上車,拖住兩個七、八歲左右o既小朋友。媽咪同「大妹、細妹」坐兩個位,一上車小朋友就掛住望窗口,跟住媽咪好畀心機摷散紙畀司機。畀錢時佢問司機:「八個八可以吧」,司機話「坐兩個位兩份錢得啦」畀完錢個媽咪無啦啦同阿大妹講「你真係好鍾意巴基斯坦人?咁媽咪同你申請去讀巴基斯坦人中學啦。不過,你要肯定自己可以同巴基斯坦人相處到先得。」大妹答佢:「乜有巴基斯坦人中學架咩?」媽咪話:「有架。」跟住好快媽咪就喊大妹細妹一齊落車了。

年紀細細小妹妹竟然鍾意外國人,哈哈,真係人細鬼大。香港係咪仲有巴基斯坦人中學呢?not sure。覺得今日見到呢三母女,好得意,溫馨小事一樁,令人感受到生活充滿質感。

今日無無聊聊聽了好幾集光明頂。其中一隻係如下。


雖然香港好多人係咁,以為生活營役為使命,好在我唔需要。呢方面要多謝阿媽。

No comments:

Post a Comment