Friday, January 20, 2012

火都黎

番工終於收爐可以輕鬆一下,分享一件無聊小事。話說上網玩 d networking 的網站都識咗 d 唔熟的人,add 了 msn 但無乜傾過偈,但唔講野由自可,一開口就火都黎……

佢:新年有咩玩?
我:約咗朋友去書城(本來諗住唔寫自己去邊,但我覺得寫咗反映件事幾荒謬)
佢:good... 同男朋友拍拖仔呀?
我:(爭 d 想講粗口)

我真係唔明,點解 d 人可以咁無禮貌,我呢頭同你講同朋友去xxx ,你話我拍拖,是你看不明白正體中文嗎?我話約了朋友,你覺得我會畀你 chok 一chok 「認」自己約了男朋友嗎?是想用一個最核突的方法試探一個唔識的人 single or available 嗎?

嬲了講畀同事知,佢覺得「拍拖仔」呢三個字好核突,我都覺。真係對網上 social networking 完全失去興趣,我唔想再講一些中傷港男的說話,所以不再闡釋呢件事。係咁多。

No comments:

Post a Comment