Saturday, June 23, 2012

累到嘔

前排有同事累到想嘔,我尋日真是感同身受。尋日天氣好熱,一早起身就番公司整少少野,然後同同事一齊塔的士去同公關食飯,食咗好多野,仲有生日壽包食。跟住兩點左右去了做cover shooting,其實只係負責拍花絮,唔使訪問但係幾十個人困o係一個高樓底的密室度,行行企企都會好累。咁就過了大半日。跟住幫同事囉一袋衫番公司,其實在工廠區過幾條馬路唔算好遠,但係袋衫顯得好重(有個同事仲一手一個大喼真係唔知點擰),番到公司個人好似無咗半條命咁,但都唔為意,求其搞少少野七點左右就坐小巴番屋企,一番到屋企除咗con洗咗面就瞓咗瞓到今日中午。起身時覺得個頭好痛,覺得一定係瞓咗十幾個鐘瞓太多的結果。阿媽叫食飯就照食,跟住我話頭痛,她就叫我食頭痛藥,我覺得好唔make sense,因為我深信自己無病,就算有病我都相信身體有自癒力唔可以咁輕易食藥的。最後我真係又頭痛又嘔好似平時偏頭痛咁,結果我瞓咗一個中午之後晚上起身,食完個飯出吓街散步應該慢慢好起來。

做到咁疲累都唔知為乜……其實唸到最簡單番工就係為了份糧吧,好容易解釋到件事。我近來在想搵多d 錢係咪可以保障我中年到老年可以有安穩生活。其實都未必係,有錢,有健康,其實唔容易,點解地球人生活咁難?定係年紀大了生活愈來愈艱難係必然?個世界只會屬於年輕人?似乎真係好難解釋得到。

趁住仍有健康,要好好珍惜生活。

No comments:

Post a Comment