Thursday, September 4, 2008

浮誇地到旋轉餐廳搭檯食晏

啊!我真係要抖下對眼,今日下午睇野又朦朦地……仲要另一隻眼生左「眼挑針」,d眼仔真係禍不單行,唔知幾時輪到隻c眼,哈哈哈哈!

有一件好事,就係副眼鏡終於都囉得,經過瞓覺之後e家對眼好清晰!哈哈!真係好!最衰就係戴左眼鏡個樣扣分,如果唔係真係一個守得雲開o既結局。

去合和囉眼鏡就順道走去搵啊lunch leg Bengy,點知佢約左同事食飯,但我竟然超厚面皮唔識都走去搭檯!:p去左66樓o既旋轉餐廳度食lunch buffet,好浮啊!hahahaha!勁!食晏o既時候個view岩岩轉到去灣仔同銅鑼灣,有海景,唔使對住個山,真係好鬼正!咁大個人都未去過傳聞中之旋轉餐廳,第一次去竟然係搭檯食晏!實在太搞笑喇!

今日同陌生人食飯都有少少感觸,佢兩個同事有一個係abc(d對話得40%係cantonese……),可能怕我悶都幾多野同我講,但係我就唔知同佢講乜好,可能平時d friend都係差不多年紀同差不多背景,無啦啦有個放洋番黎o既人係我面前,仲要係仔,真係O晒嘴唔知撩佢講咩好……而Bengy就同佢另一位同事就講佢地d棍(運動用品)……所以結果我好專心咁欣賞d景色,無side左個景 :)

佢個同事問開先醒起唔覺唔覺同Bengy識左10年,身邊好多最好o既朋友都係識左 10(+ -)年,能夠keep到咁多年都保持聯絡,真係非常難得。 :D


好在食野個時個餐廳唔係轉左埋去個山度,如果唔係就悶爆!(呢餐盛惠108蚊+10%)
(圖片來源:www.r66.com.hk)

5 comments:

  1. 你果餐飯局嚟嘅。周圍咁夾人,係未食完之後就生咗眼挑針呀?

    ReplyDelete
  2. 我都未去過,好"囉"!

    ReplyDelete
  3. 黛西:d眼挑針蘊釀左好耐架喇……
    juju:哈哈,佢轉得好慢好得意架!我地搵日一齊去食丫!~

    ReplyDelete
  4. 好招積阿!去旋轉餐廳食lunch。不過108加ten,又唔貴,下次我地都去食。

    ReplyDelete
  5. yeah!再招積既都仲有(不過唔係我),如果係weekend可以轉多幾轉,都幾過癮!

    ReplyDelete