Sunday, September 7, 2008

肥陳隻船沉o左!!!

今朝起身方兄傳來一個hyperlink,原來大埔肥陳隻船沉o左!聽來真係好欷歔。睇份報道先知邊個係「肥陳」,同埋原來佢隻船o係度已經30年。通常踩單車都會o係大圍出發,踩到肥陳o個度根本唔肚餓,印象中只幫襯過佢o既豬皮蘿蔔同埋飲品,d野食一d都唔平,但係佢隻船對於踩單車人士來講無疑係一個好好o既歇腳點,無奈隻船經得起三十年黎o既風浪,一夜之間變成我地o既集體回憶!

以下節錄明報報道o既部份:

「這艘63呎長、3層高的船被人叫作「肥陳」,停泊在馬料水海邊,賣汽水、魚蛋、即食麵,已足足30年。幾經風浪的小食船帶給遊人不少回憶,惟上月襲港的颱風鸚鵡,一夜間將它打沉。……

……肥陳是地道香港人,兒時因「日本仔打到來」舉家逃難回鄉,至青年時才回流返港。當時身無分文且並無學識,他「膽粗粗」向人借錢經營茶餐廳,詎料生意出奇的好,及後他轉戰到沙田馬會旁邊開士多,兼營租艇仔。80年代初,肥陳在當年出任沙田民政專員的特首曾蔭權(!)等人的協助下申領船牌,輾轉遷往吐露港單車徑旁經營小食船……

……不少單車客和跑步人士經過,都不禁對肥陳慨嘆說,「心裏面好像不見了什麼,好失落,陳伯你可否讓它復活?」肥陳聽罷只報以幾聲笑,因為知道自己已不夠魄力、也付不起高昂的維修費,肥陳小食船的結局是變成棄船,由政府負責拖走「埋葬」,而肥陳夫婦亦會正式退休……」



(此圖來自明報新聞)

資料來自:http://www.mingpaonews.com/20080907/gol1.htm

雖然已經好耐無去過踩單車,但係o係呢隻船附近亦留低唔少「軚印」同回憶……永遠懷念肥陳隻船!

2 comments: