Saturday, September 20, 2008

北京朋友的愛情故事

今日好鬼慘,七點幾起身之後嬲左成日,都係得自己嬲……夜晚同雜誌a前同事食野,跟住番屋企。

今晚msn一開就見到小棟send msg畀我。小棟同意之下我同大家分享佢的故事,雖然好長,都係得字,無圖,都好希望大家得閒都畀少少時間睇呢個故事:

1. 小棟的馬拉情人
小棟係我n年前北京公幹時認識o既同事,佢約一兩年前(o係北京)識左個馬來西亞既女仔,做導遊,佢好鍾意呢個女仔,但係人地係馬拉 + 有個仔,佢又無乜機會去馬拉見人地,但佢話呢個女仔係佢女友,仲成日寄錢畀人。我唔知北京人搵幾多錢一個月,但佢就個個月寄3,000 rmb去馬拉,畀女友同bb生活費,我就話佢離譜啦!有一排覺得佢已經冇左理性,唔想同佢講野。

今日佢無啦啦msn我,又講左一大堆野,我話你放人地走啦,人地細細個女仔(好似廿頭)拖住個仔,點都要搵個佬照顧佢,要佢話你係佢男友,即係迫人地厄你啦!我叫佢可以繼續send錢幫人,但係唔好再迫人地claim你係bf啦……佢好似明白左咁……小棟話佢同d friend講話個仔係佢o既,d friend都叫佢唔好send錢啦!可能我叫佢可以繼續寄錢,佢覺得acceptable !佢話自己諗通左……聽日同女友傾下好唔好做番朋友。

我真係非常衷心希望佢真係諗通,咁對佢同個女仔會好d,同埋亦都衷心希望佢考慮下北京女仔,唔好再捨易取難搵d外地 / 外國女仔做女友喇!「觸不到的戀人」,其實好難受架!愛一個人真係唔容易!
____________

2. 小棟做lasik的原因
其實小棟個人真係幾好,我話我前排眼仔有事,原來佢都有個眼仔o既故事講畀我聽。原來佢同哥哥都做左lasik,而佢做lasik既原因係為左哥哥。小棟有600度近視,哥哥就800,佢哥哥想去做lasik,但小棟覺得危險,於是佢就話要自己做左覺得安全,先畀哥哥做!!! 於是佢就做左lasik喇。

好偉大呀~

佢話佢做lasik個時係25歲……我識佢個時好似係25喎……可能已經做左lasik喇。

我講咁多野純粹係覺得個故事好得意,好想講畀大家聽,唔係o係度硬sell國產男啊!其實港男都好好架!唔好係度得罪人啊!大家繼續努力啦,哈哈!

_____________

加多句離題: o係度為鏡陶送上無限祝福,全力十扑,努力加油啊!~

1 comment:

  1. 繼續十仆,我愛陳鏡陶!

    (by the way,佢尋日話幾日冇見我掛住我,可能佢個"想你"係俾我呢,呵呵!)

    ReplyDelete