Friday, September 19, 2008

另類冇生活

不久之前在某雜誌工作,大家最鍾意講自己「冇生活」,「冇生活」其實係出自當時的老總,原意係我地覺得香港女仔放工之後同埋weekend,除左行街shopping就冇其他野做,所以要係雜誌介紹d好去處及陶冶性情既活動畀大家(好偉大的任務哦!),後來因為我地日日番工喪做無晒d私人時間(尤以「出處」離開後為甚),所以個個都鍾意用「冇生活」黎形容自己。

尋日罕有地全日留係公司工作無out job,於是發現自己個facebook好耐無update過相冊(唔計前日delete左個「期間限定」album),自從放暑假之後已經無乜影過相!又自從六月尾我o既生日旅行之後已經無去過旅行(可能係因為太熱);又自從二月頭個「旅行」(九寨)之後已經好耐無去過旅行……

近來一到放工和weekend都比較慵懶,除左食乜乜都唔想諗。依家我有一d願望s:

希望可以順利過度試用期,然後好好安排自己的生活。
希望多d約朋友仔出黎玩。
希望秋天一到,可以多d健康既活動。
希望大家都可以開心D,少d煩惱~

呢排我覺得好疑惑,唔明點解身邊朋友對我咁多要求?!開心咪一齊去玩,唔想找我&疏遠我也沒有所謂,點解一個二個要對我咁多批評呢?!一個人廿幾年都係咁,會輕易改變得到咩?

↑↑↑↑其實講左咁耐最想講都係呢句 -_- 我諗我都唔算自閉,唔使太執著去討好太多的人。

No comments:

Post a Comment