Monday, September 1, 2008

包容度 vs 忍耐力

今日係屋企hea左成日,乜都無做,only 瞓同上網,對眼都幾傷 -_-,但都好開心同好多friends msn。尋日同苗苗行左一陣街,去左cwb近天后那間+-X/,於是諗起約一年前o係呢個地方,我同苗因為發脾氣佢嬲我剩係掛住睇d女人野唔理佢,跟住我又hea佢行得快,最後嬲爆爆各自走頭,後尾過左幾個月之後苗搵番我去玩先無事……呢件事要多謝苗畀我既寬宏大量,依然保持住我作為佢治喪委員會主席既地位(p.s,冇話一定佢行先喎,hahaha!)

之前睇左「爆炸手記」→→→→→其中一個post,佢轉貼個friend話無論朋友同愛情都應該保持一個美麗d既距離,如果走得太近睇得太清破壞晒個形象,最後出左事就番唔到轉頭,呢件事完全可以apply係我自己身上。我自問有d時候都會比其他人忍得,有時畀人踩左界仲可以忍好耐,但如果對方唔識趣得寸進尺的話就會好可怕,最worst case係最後連朋友都做唔成。今日有個friend做左幾件事令我勁hard feeling,心諗佢都唔係惡意先會咁做,但係後尾真係愈諗愈嬲,最後都講返畀佢知我嬲佢。因為我感覺到再忍落去,我會忍唔住疏遠呢個朋友,令歷史再度重演。e家我覺得一味忍都唔係上上之策,有時都要好好表達自己先得,更加要提醒自己珍惜身邊既朋友 :D。

又到貼相時間,多謝emily send 番比我o既呢張相,攝於「好多杯水」美容品牌分唇。


兩個著低胸衫o既女人合照,哈哈哈!

No comments:

Post a Comment