Sunday, December 13, 2009

她約我去ocean park

整個星期唔夠瞓,今日「怒瞓」到中午才起身。和同事們去了海洋公園夜場,我很怕機動遊戲,唯一玩了那個節日期間限定的滑雪梯(well不是機動的)。其實出發前在atnext見到周秀娜滑落黎已好驚……嘩,乜咁高……走到高台上,感到一種無形的恐懼,其中一個工作人員說,今日有個兩歲的都係咁滑落去喎……

其實不是覺得危險,而是我個人根本不enjoy所謂的刺激,覺得驚的感覺是受罪,不過都好開心,因為乜都唔夠膽玩的我,都完成了一個遊戲。

近來很少關顧自己個look,甩晒……我常常想,幾多歲似幾多歲就好了。但不得不承應,爭幾年就真係爭幾年,點著衫、化妝,吃力地拯救,都無用,鬼叫自己唔勤力咩。

還有一件事,對於那些見了一、兩次,就覺得想交往,而又沒意思跟我做朋友的人,真的很怕,我想我還是回到屬於自己的地方比較好。孤獨還好 -.-

No comments:

Post a Comment