Sunday, February 12, 2012

小盆栽

小盆栽買回來開始栽種到e 家已經十日,d 同事話你唔畀佢曬真陽光,係咁用燈照住,佢會生得又高又幼,係唔會種得靚,我都無理,點知今日真係有枝「標」得太高折斷咗……於是我唯有擰佢番屋企等佢曬下太陽啦。

原來唔為意畀老細聽到我尖叫,跟住佢臨瞓前話唸起,佢話唔知我種花(因為佢呢幾日出咗 trip)唔知係咪佢放張打稿在我檯面整斷咗棵花,覺得好難過。其實棵花真係我轉來轉去時自己折斷o既,搞到老細唸多咗真係唔好意思了。

其實我自己真係無乜心機種花。小朋友成日都會種蠶豆同綠豆,老師希望佢地留意植物生長過程,從中有得著。而我係一個難得可以照顧自己o既人,實在唔想去照顧花草樹木、動物、甚至其他人類生物……而呢棵野只係因為朋友買畀我,所以都貪得意種下,如果係我自己就絕對唔會買花黎種,因為怕commitment...

e 家花花回家了,唯一希望佢曬下太陽可以長大少少,唔好咁快死住,同埋希望我「通靈」成功,勸到mimi(貓仔)唔好食咗我棵花啦... 0_0


呢個系列真係幾好睇,我睇晒六集呢!

1 comment:

  1. 你們老細惡的時候,會比你知道她是你的上司。
    好人的時候又比你覺得她放下上司的身份,和你說話食飯等。十分難得。

    ReplyDelete