Thursday, February 23, 2012

妒恨

恨未必係愛o既反面,但絕對係一面鏡。

k 叫我加入一個「反謝x蕙」的群組,我見貼出黎d 相幾有趣,雖然我唔知點解要反呢個小朋友,但都因八卦申請入組了。不夠五分鐘,我的申請就被接納了,看看那個approve我的admin,對眼(化妝後)比謝更大、更厚妝、更……

於是,我彷彿明白了甚麼。你憎一個人,反一個人,未必因為佢同自己想法唔同,做法唔同,甚至可能係相反。你憎佢,只不過因為佢有d 野挑起你某d 神經而生妒恨。而膚淺o既我認為謝x蕙最乞人憎就係食到「搖搖老公」同 edc 啦。就憑佢?hahaha

當我憎或者唔鍾意一個人時,唸起點解呢班少女要憎謝x蕙,可能會有d 啟發。

No comments:

Post a Comment