Thursday, November 1, 2012

報名參加渣打馬拉松 2013(未成功)+ 十公里跑後感

朋友 r 說我的 voice blog 講得太長,結果我今日也講了五分鐘……其實平時寫 blog 會無主題純粹抒發感想,但 voice blog 一定要有主題先有信心錄下來,但與此同時,因為已經想好所以內容亦會比純粹 hea 講為多…… anyway 都試了未夠十段。我知道其實 voice blog 雖然可以方便懶睇人士,但係無乜人會方便聽我個 blog,不過我都會繼續錄,因為寫野已經寫厭了,我要繼續為賣文努力,聲音免費,哈!

今日講咗五分鐘,上載時間比我想像中耐好多。可能係付費同免費好大分別……!


I missed the instruction of the tag and filed to uploaded for three times..........!!!!!!!!!!!!!

 

No comments:

Post a Comment