Tuesday, November 6, 2012

牙痛要杜牙根

寫了咁多日 Audio blog 今日寫番篇實用文,講下我爛牙。其實隻牙 2 月份(約八、九個月前)已經蛀了,當時牙醫幫我補咗,連洗牙花費一千蚊樓下。其實一直都唔係太好,尤其有時飲冷飲時會痛,同埋十度以下隻牙會痺到唔想嗽口,記得三月份在日本箱根落晒雪真係凍到想死。但係未到凍季隻牙又再出事了。

呢個幾月都做咗好多壞牙的事,如食蟹時貪方便咬爆個殼,食咗幾次麻辣火鍋,仲有就係原來半生熟、魚生,都係會令牙肉好易細菌感染。 anyway 幾日之前隻牙開始偶然覺得痛,到呢兩日就痛得好緊要。起初在家吃「克痛」,兩粒可以頂八個鐘,後來日漸失效,依家一次過食兩粒醫生開的止痛藥,d 牙都繼續痛(只係痛減輕少少)。

尋日睇咗醫生佢幫我杜牙根,醫生講明要杜三、四次先會清得晒,而且只有八九成會成功,如果杜唔晒都無辦法(可能他杜絕我要求refund所以講了好多次),但我無唸過佢幫我杜一次牙根,隻牙會痛過之前,佢只係話杜完一次牙根d牙仲會痺痺地……我以為係可以忍受的痛,點知其實個痛的程度比我未睇之前更甚……聽日又再去睇,都唔期望可以明顯減痛,但係都希望可以改善。

杜牙根醫生開價二千八,我剛付了一千,之後仲要造牙套,講真係比我想像中貴,但係我就無特登去格價,睇幾個醫生可能仲貴多幾乘……不過我暫時為止都係未算好滿意,因為d 牙真係好痛,而且上顎牙肉腫了,在醫生幫我杜牙根一次之後一點也沒改善。

之後會再在這俚分享我的情況。現在我已一天不夠吃完醫生開畀我的止痛藥,計埋之前自己吃的十粒已食了廿幾粒,如果我唔要求快d 覆診的話,等到一個幾星期之後,應該會食近二百粒止痛藥都未睇第二次醫生……

牙痛慘過大病原來是真的,其實唔可以隨心所欲食野人生真係少好多樂趣(雖然開心o既事有好多),大家睇完我慘痛經歷希望都有警世作用,好好愛護牙齒啦!

5 comments:

  1. 好好愛護牙齒,好返之後去食蟹啦!

    ReplyDelete
  2. Thanks 可以拔了它嗎?不杜牙根

    ReplyDelete
    Replies
    1. 杜牙根就是把部份牙齒保留,但是做個牙套也要把大部份牙削走,價錢也不便宜。整個拔了造個假牙其實也不便宜,兩者都要過萬元。那末反正都花錢想來想去還是保留牙齒比較好,所以最後還是杜牙根再造牙套

      Delete
  3. 請問牙齒近況怎樣?我剛剛有同樣問題須杜牙根

    ReplyDelete
    Replies
    1. 造了牙套其實仔細看還是看得出來,牙齒造的偏灰。我覺得還可以,起碼沒提起人家也看不出來。不過只是造了幾個月不知道能用多久,希望起碼能用上十年八載吧。不過花的錢很多,我找那牙醫算偏貴,前後起碼兩三萬,等於我一年的生活費了,心疼。

      Delete