Monday, January 28, 2013

再度購置 bamboo

今日與 r 行上山頂遠足,行完後我去了灣仔電腦城買 wacom 筆。細個時非常鍾意畫畫,幾年前見 wacom 的 bamboo 五六百蚊幾抵玩就買了一塊,可惜過一段時間就壞了(忘了用咗幾耐有否過了保用)。近來因為愛玩手機經常刷屏,食指開始有些痛,加上又想用筆輕鬆畫畫(大概呢個電代 scan 畫已經好 out... )所以就想買支筆玩下。

甫入腦場就周圍格價,第一間話要二千幾,細塊都要千幾……我話我記得以前買係幾百蚊,sales 話無可能;另一間無貨留電話;再去一間人流多的話 850(pen n touch),終於接近我心目中的價錢,之後再問幾家,有一家話 900,我話我問過一間 850,佢話無可能,仲話自己同個代理好熟, up 了代理個名出黎,又 sell 我買沒有 touch 功能的另一款……話 touch 其實唔好用……再問多間都係 900,於是就去了 850 蚊那間買了回家。

回想之前有 sales 話「無可能平過一千」,又有 sales 話自己同代理好熟無可能平過自己,真係全部 9 up……另外行二樓時一塊畫畫版都見不到,但就有 sales 主動問你想買乜?又話隨便問,問路都得架……我已經眼見佢無o個樣野賣,唔想採佢……

其實作為女性走入腦場難免被老點,格價的過程是絕不開心和煩厭,但為了買到想用的東西還是硬著頭皮問了好幾家,最後我相信我買到的貨價算是合理的吧?!相比幾十蚊一隻滑鼠一塊八百幾蚊的 bamboo 真係非常之貴,加上得來也算不易,要好好利用。


1 comment:

  1. 我買過的用左好多年,不過因為用了N年後D膠退色,樣子實在難看才買新的。現在電子產品好多Sales都係老點,無分男女老少。

    ReplyDelete