Thursday, January 17, 2013

九流詐騙集團

好耐之前裝了 linked in 間中也有獵頭公司打來,騎牛搵馬大既是不少打工仔心入面的潛台詞。雖然如此,一匹好馬事實上係咪咁易畀你搵到?獵頭公司又真係靠得住?

可能因為做 digital media,o係 linked in 有人搵上門機會似乎比其他人多(?)但有人問價並不代表有米路,d 獵頭公司實在好少專業,個人就遇過不少騎呢事。

.有次我無聽電話,對方留言,但講野快 / lur 到完全聽唔到,聽第二次先聽到佢o既名同埋聽到佢話自己係 agent ,但已經唔想覆佢,因為我唔相信咁o既鬼食泥會幫我搵到工。

.有個講英文o既女人打黎,話問我有無興趣搵工,跟住我話有工就 send d brief 黎睇下,點知佢 send 個 email 黎得一句,問我囉 cv 同埋 expected salary……所謂「有工」其實只係吹水,仲令我好後悔畀咗個 email 佢(雖然呢度都見到我 email),真係蝕咗。有時我都有感 d 人講英文打黎,係減低我戒心,令我無咁覺佢係詐騙集團……
最可笑係我o係佢簽名度搵到佢公司 website,website 入面有條 facebook fanpage link,個 fanpage 入面得 4 個 fans!!!!!!!!!我扮潮州辣妹開個 fanpage,幾分鐘都厄到 4 個人入會啦!甚麼檔次的騙徒?!

其實我發現好多 agent 都唔知自己搵緊咩人,佢地成日問非所問,不知所言。有時我都心唸,不如我轉行做 agent,反正平時做訪問都是 head hunt 原理,搵個目標人物,我覺得我去搵啱份工o既人,分分鐘專業過佢地囉。

近來 keep 住接觸律師、保險公司,接二連三發現文件出錯!其實現今世代,做事無錯已經可以叫「好 pro」,呢 d 事實在係警世,引以為誡。

No comments:

Post a Comment