Friday, September 28, 2007

我們都恨他?

呵呵!Mr. Sailor請我睇Beauty & the 7 Beasts,仲要係在康怡MCL睇啊!實在太好了!所以話,王晶的戲真的非常極之好笑,好多朋友都話叫我「睇完之後話我知好不好睇啊」,或者說「之後一定要租碟睇啊!」總之總是覺得,入戲院有點不值得。雖然係有人請,但我都是覺得這套戲係物有所值的,最得意之處係全套戲只有5個場景,就係大屋(成間搭出黎)、游泳池、海灘、片場同埋九龍塘的「老爺車酒店」(九龍塘「某酒店」扮出黎的!)

演員的服飾都係非常別出心(身)裁!全套戲的男主角分為7隻色,除左主角曾志偉(白色)同陳百祥(黑色),其餘五位男主角以色代表(色的王祖藍做得好好啊!),仲有同色的六位女主角襯返佢地(童愛玲同王晶囡囡同係以色做代表,而谷祖林就係色),全套戲我覺得唱歌同埋變型金剛呢2幕最好笑!前幾日先在msn見到好耐無見的某友人話拍緊呢套戲,想不到過左幾日已經上左,真係好快啊!除左王晶邊個得呢?而對於王晶fans既我黎講,最美中不足就係見到佢老豆同囡囡出現,但見不到佢本人,實在太失望喇,究竟係我遲入場錯過左、抑或拍左但cut左、定係真係無出現過呢?嘩哈哈!I love Wong Jing very much ga!!!!!!!!!!!!

同Mr. Sailor傾開先知原來佢識Hilda架!(Sailor: 前上司; Hilda:Highschool friend的舊同事),個世界真係好細啊!仲有講開一樣野,就係佢話「個個見到我地個舊老細都掉頭走」,我說他很可憐啊(抵死?沒有人可憐他?)可是如果我在街上見到他,我會掉頭走嗎?可能都會啊!被他連炒兩獲後過了years of 人浮於事的日子,我也常常跟自己說這種際遇不能歸疚於他(第一份工),雖然現在的我比人走得慢,但我仍非常treasure以往的經歷,雖然光陰好像被虛度了,雖然那幾年辛苦無助不足為外人道,雖然真正值得回味的,著實不多。

No comments:

Post a Comment