Friday, November 23, 2007

個市太好,本錢太少

同朋友a君講開份工,原來佢已經轉左工3個月,但係又心思思想轉工,我問佢係咪人工低,佢話「個市太好」,真係道盡全世界既心聲。諗起之前董生上左幾多年就霉足幾多年,諗起呢幾年「手豆」d咩人工,真係好鬼感慨囉。知不過咁多年黎跌到過,受過既氣,真係令我唔敢亂咁黎,有時都要提醒自己,唔好成日怨呢怨路,如果客唔彈稿、老細唔彈稿,咁我又會好過咩,咪覺得自己更廢囉!?轉多幾轉加人工更加唔敢諗喇,到時真係轉到無得再轉咁可以點呢?呢d野真係好邪架,有d人越轉越風生水起,但我無呢種條件囉。所以要好努力咁工作先得,同埋之前份工教左我一樣野,努力地做不如聰明地做,我們不要畀如山堆積之工作蒙蔽眼睛,要做得聰明和出色,先幫到自己同公司。

「個市太好,本錢太少」睇下d工要既quali,真係覺得自己好多不足,亦諗下,自己要邊方面叻d先可以繼續開心地得到一份鍾意的工作呢?但係「個市太好」呢句說話真係……唉,我已經轉左工架喇,叫做翻左一細翻,雖然前幾年既變態underpaid都未返返正常水平,我要知足架 >.<

No comments:

Post a Comment