Saturday, October 30, 2010

之前計過,部 3g 電話爆 plan 爆了不多 100 mb,後來上網 check,爆 plan情況似乎無我想像中咁嚴重,要再 review... 決定繼續用現時的 500mb  plan

我又問弟弟他是不是用無限 plan,佢話係(我只是用 msn 問),跟住我話我的 megu 餓死了…… 佢話:「我養真狗,唔養呢d... 」使唔使咁串!我唔要再同細佬妹講野 >_<

天氣冷,少少作感冒

明天很 free ,宅在家好似不太好,希望會出街行下,吸收下 d +ve 能量

有很多稿要在公司寫... 現在太晏瞓,成日遲番遲放工,做野不算很 smooth,希望再調校一下

1 comment:

  1. :「我養真狗,唔養呢d... 」

    呢句好呀...

    f

    ReplyDelete