Saturday, January 29, 2011

東風破

今日忽然想起想睇東風破,在土豆看了。

尋日睇了非誠勿擾二。

番工 is too stressful,以前番工會諗下打兩舖 bejewel ,現在完全無呢個機會。

記得之前訪問過髮學專家,佢話 hk 人太 stressful ,d 頭皮貼住頭顱,完全係黐實在……輕鬆o既頭皮同頭骨應該係分開既。

真係辛苦死,d 頭髮會甩晒。

3 comments:

  1. 係呀,工作盡可能保持輕鬆,如果唔係,多多錢都補唔番。

    ReplyDelete
  2. 非誠勿擾二, 有看. 愛上這首詩:

    見與不見

    你見,或者不見我, 我就在那裏, 不悲不喜.
    你念,或者不念我, 情就在那裏, 不來不去.
    你愛,或者不愛我, 愛就在那裏, 不增不減.
    你跟,或者不跟我, 我的手就在你手裏,
    不捨不棄.
    來我的懷裏, 或者,
    讓我住進你的心裏,

    Duck Duck 上
    默然 相愛,
    寂靜 歡喜”

    ReplyDelete
  3. 我也like這首詩!勝過萬語千言。

    ReplyDelete