Saturday, May 7, 2011

多多勞

今日在公司做到雙目失明,點知人事部下晝打黎話我應該十點番工!so 灰!你話我應該十點番,我覺得我唔應該十點放囉,if i can off @ six ,咁十點番當然無問題啦……其實,返十放六都係一件好事黎既……

回到家決定奉行六點後不吃飯,原來都不易。今晚媽媽話佢借咗信用卡畀弟弟買武器,但唔知點買……但我唔想幫佢囉,一來是我做野做到很累又無食野心情不好,二來是連買野都唔識做乜要幫佢 wor。

和 f 說了,點知 f 話,今日母親節,你咪幫下佢囉,咁樣媽媽同弟弟都會好開心架……唉!我唔覺得囉,點知佢話其實你覺得弟弟低能,你比男仔厄都係好低能啦(!?!?)咁人人都會低能的吧……

拗不過他,但我覺得 f 說的是歪理多過真理囉。沒吃飯心情都不係好,都係休息一下。我的手指和眼睛全面勞損了,可能第日我帶 wacom 筆返工,不用成日用食指 click 野。

不過真係好多野做,雖然做到心灰,但係我都是一世勞碌命,似乎有排捱,可能要等到六十歲先有得唞下,到時,是眼又蒙手又痛風被迫 retired ,唔係儲夠錢退休囉。

3 comments:

  1. 我自己比錢買Wacom但公司都唔比用,慘。
    我都覺用Wacom比Mouse適服一點點,可能用了十幾年習慣了。

    ReplyDelete
  2. 我也覺得自己也是勞碌命 >_<

    ReplyDelete