Monday, May 30, 2011

優質生活

番工真係好多野做,d 野永遠都解決唔晒,於是放假就好想逃避,去玩!呢兩日去咗好多地方,香港、九龍、新界,見咗好多朋友(10 人),真係癲癲地!因為走幾場所以搞到自己好呢 hea,其實咁樣好似有少少重量不重質的感覺,第日唔可以咁貪心……

今晚真係好唔想瞓覺,聽朝又要番去返工……慘!加上之前一晚 0630 先瞓,睡意真係有限……!但係工還是要返的,今個星期希望可以好好 k.o 我心目中的煩惱啦!

最近有幾個小小的心願,想在這裡寫低,不知之後會唔 review 番?!不過 in case 自己會睇番所以都寫低先:

. 一路以來,只有編輯、記者、撰稿的能力可以賺錢,希望自己可以試下其他的可能性
.儘快解決近來工作以內的問題,特別是幫 freelance claim 錢令我非常煩惱 :(
.想在暑假八月前試下自己可否減肥,上星期跑了四日步,希望今個星期繼續努力
.希望可以習慣早 d 瞓,照計早 d 瞓都可以瘦的吧……
.執好 d 間屋


充滿咗好多短期同長期的願望,希望儘快可以達成,晚安!

No comments:

Post a Comment