Friday, May 23, 2008

也許我真的太累

尋日睇返我自己之前的post,先發現我做呢份工真係做到心力交瘁,轉個頭又要搵工,真係累人。可能都要休息下,睇定先,唔等錢使又急住搵工,真係無好結果。始終點都好,對於自己同一份工作都要負返一d責任,不要亂黎。

備受刺激,因為爆話我「士途坎坷」,我心諗如果有條女成日畀仔飛,或者有個學生好勤力讀書但成日都唔合格,好明顯唔係黑仔咁簡單啦,真係要自我檢討。

今日放工同juju shopping,好榮幸可以同時裝編輯一齊shopping呀! :p買左d野好想即刻著!

聽日雜誌最後一期出版,博誌出第一版,充滿矛盾的期待。

嘩!成三點,囉本阿呢黎睇下先,晚安。

No comments:

Post a Comment