Monday, May 12, 2008

前度男友s@母親節

今天是母親節,同媽媽飲左一餐茶之外,又無啦啦約左exex飲野(點知食左好多野!),佢真係太鍾意食野,欣賞食物的程度同我不相佰仲!:p 自從無一齊之後都無見過佢,佢好似無乜點變,證明生活非常幸福。

其實今日晨早exexex都有找我,我唔知點解佢地媽媽節會諗起我-_-,呢個我忍唔住一定要講,佢msn我無啦啦問我得唔得閒,於是我隨意reply一句:「唔好又叫我打字」,佢竟然回我「u r so smart」!當堂O晒嘴……

最後我梗係無打啦,拍緊拖時沒有秘書的議務,現在更加無,仲有d嬲添;容許我係呢度打一個好大既O字抒發我既情緒


OOOOOOOOOOOOOOO

1 comment:

  1. : 拍緊拖時沒有秘書的議務
    係「義務」呀,呵呵。
    希望你日日都咁快樂。

    ReplyDelete