Thursday, May 22, 2008

開放留言,自創避開Junk Massage之方法

由於我已經進入倒數階段,所以要淡出公司個blog,希望可以優雅咁離開。今日同事JuJu提醒,我先知道原來呢個blog咁嚴密,唔畀無gmail既人留言,唔畀匿留言,出左post又唔畀delete,唔怪之平時咁少人留言啦……於是我今日就將個comment呎度放寬,嘗試開放畀大家留言。(Thanks Juju of reminding me ar~)

開放留言最大風險唔係d人中傷我或者講粗口張貼不雅照片,而係廣告msg,呢d咁可恨既野我係公司個blog就領教過喇,中招中得最應就係那個講數碼相機記憶咭的post,一個星期起碼中兩三次以上先安樂。為左防止呢件事發生,我希望大家都唔好係呢個blog度講任何「牌子野」,就算講都要寫錯個字,等d衰人search唔到我個網出黎,佔我便宜囉我個地盤黎賣廣告!

以下係一個範例:

「呢排我覺得區來亞出既products真係好好用,係我心水推介,近來都試用左佢地好多唔同既products,洗頭水啦cream啦防曬啦,多到數唔晒。除左係PR send黎之外,又有d係係慢零度買。不過呢,我覺得慢零有樣野唔係幾好,就係鐘意搵男仔做收銀,咁入去買埋買埋全部都係女性用品黎,如衛生巾、護墊、脫毛膏、潔陰液等等,真係有少少尷尬囉。」

可能就算唔落牌子名,d熱衷賣廣告人士憑d商品名字都會search到黎,就姑且做下實驗先啦~

1 comment:

  1. 避開 Junk Message,加個驗證碼咪得囉。我個 blog 可以匿名留言,都冇 Junk Message 。

    ReplyDelete