Tuesday, July 28, 2009

不可不識Cold Reading

前幾日同朋友分享一個唔算新o既terms,叫做cold reading,中文譯作冷讀術。單看字面,愚笨如我當然不知內裡隱藏的是甚麼,於是我用一個最simple的方法解決這件事,就是youtube。

一段約10分鐘,Derren Brown主持o既節目示範,為你解開Cold Reading之謎。

簡言之,cold reading係用一堆精準o既說話,用特別o既說話技巧,令到第一次見面o既人,覺得你o岩傾、o岩channel,可信、可靠,甚至更多。以我對cold reading膚淺o既認識,我覺得,cold reading都算係一種美麗o既魔術。

如果你成日要nicely present自己,或者你係sales,即使你未聽過咩叫cold reading,都會不自覺識用反一兩招,呢d不過行走江湖基本技倆,再用理論整理成為一派論述而已。

對我來講,我對cold reading o既認識好可能到此為止了。其實我之所以對cold reading有興趣,可能係同NLP、厚黑學、孫子兵法……一樣,其實一d都唔想學,但係咁多人用緊呢套武功,唔知係咩o黎,咪中o左都唔知咩事囉。

睇完呢段o野,你覺得,身邊有人在cold read你嗎?

No comments:

Post a Comment