Friday, July 17, 2009

一生一誓 - (youtube 1987 林子祥 海誓山盟)

今天我本來沒有分享,到臨睡前,友人和我分享這首歌,於是我借花敬佛,跟眾blog友分享一下吧:



他忽爾說了一句這樣的話:「以前果代既人講愛多數用一世黎做量詞.. 而時間又好似証明左呢一點.. (當然有例外) 但現代人好似真係講多過做

此話竟出自含星之手筆,更驚訝的是本編輯發現句中沒有錯字!

(為方便大家邊聽邊留意歌詞,我轉貼左yahoo music的歌詞)
歌手:林子祥 作曲:林敏怡 填詞:潘源良 編曲:林敏怡

*心又再飄 就似就要撲進這海中跟它呼叫
全因從前話過 誓盟是如何重要
今天的掙扎知多少

#再見的歡笑 沒法望到仍然如追憶般飄渺
到處人群在笑 猜說情早逝了
歡欣結局 少中更少

+無止境的等 不禁心動搖
一分一刻也感到寂寥
卻總想到唯有你 叫這一生再沒缺少

人必須飽經心意的動搖
再去發覺愛中的奧妙
縱使天意難看透 我都感於盼望
甘於接受每一秒

重唱 *,#,+

%人必須飽經心意的動搖
再去發覺愛中的奧妙
縱使天意難看透
我的癡心卻〔像星火永〕未退燒

好好聽啊!好感動o既歌詞!含生話齋我地依家仲有無呢d咁專一o既感情呢?希望自己都仲有啦! :p

2 comments:

  1. 唉, 今年的林子祥演唱佰我又再次因為太忙而miss左...T_T...慘

    ReplyDelete
  2. 多年黎我都係唔係咁鍾意佢唱歌太肉緊,最近覺得林祥係幾有style~

    ReplyDelete