Monday, October 19, 2009

(500天)包場

早排公司包場,同幾個同事一齊睇o左心跳(500)天:


小白都係座上客:


去緊途中,挨o係chiwawa姐姐胸膛上,仲幾好艷福(笑)~


睇真d呢個真係唔係我妹o黎(笑x2)


同小白金鐘站,好好好好人o既chiwawa姐姐仲幫我同小白合照o添!


(以下有少許內容)
其實套戲o既內容都幾簡單,講一個500日愛情故事,而件事不過係對方從一開始就無諗過into一段感情……500日,數算下來都有一年半時間,一段唔長唔短,無疾而終o既回憶片斷。

似乎好多人都幾鐘意呢套戲。o係友達d o既blog入面,見佢話唔太鍾意電影o既ending。可能d覺得ending太cliche?但我覺得已經係最proper同positive o既結局了。

好多電影ending都要正面、政治正確,有時覺得玩o野o既結局更加叫人拍案叫絕,但現實生活固然冇呢D例子,電影裡面都絕無僅有-.-,不知算不算憾。

1 comment:

  1. 對於好多人來講,500 日已經好長。其實要視乎 d 人點去睇一段愛情。

    呢套戲如果有免費飛都會去睇睇,遲 d 睇睇幾時出碟,應該可以拎番來睇 XD

    ReplyDelete