Friday, October 16, 2009

change

近日本blog都好少update,其實都好少有時間執返d相,今日又借左部相機畀同事,如果齋寫blog,自己都覺得唔吸引。朋友問我個blog成日寫食。我想問大家,生活中除o左返工同食,你最常做係咩呢?想起有點汗顏。

講下近來的事。工作上,呢排學緊剪片,都幾有心機學架,自己覺得效果都幾理想。不過,最重要都係片o既內容,希望可以剪好d,諗d好o野拍畀大家睇啦!我諗都好睇過……都係唔講喇!

生活上,呢排覺得個hair cut唔得,主要係我貪心地想做好多o野,返工想寫稿啦、剪片啦,要剪片首先要拍片啦,要拍片就要去press event啦,又要做撰稿員啦、又想執下張檯啦……因為多心所以個人平時個人好rush啦,groom得唔detailed啦,想個髮型keep simple、個妝keep simply,打扮keep simple……

平時都好累,但最衰都係無乜睡意,好似依家咁 -.-

今日都無乜特別o野分享,難得都講o下自己的心情,還好,嘴角都是帶著微笑的多。

多謝大家的關照!

2 comments:

  1. 剪片好麻煩嫁,通常都係吃力不討好,而且剪得好唔好,好多時都係睇 source 。

    ReplyDelete
  2. 呢排都係自己拍,自己剪,哈!我最怕d片睇到頭暈,第二怕係長,最好唔超三分鐘!遲d出o左send條link畀你睇下。

    我通常都係拍化妝示範,如果將化好個妝放係條片o既前面,再睇返個過程,我覺得會幾好!

    ReplyDelete