Wednesday, October 21, 2009

港女心語

今朝一早去o左太古坊影make up demo,之後去elements又係影make up demo,趕到去,見到stylist在為model塗粉底,好野,諗住行開15分鐘買野食個包,此時stylist話,我仲要set鬈model個頭,你出去30分鐘先返黎啦!hohoho!

elements o既「夏麵館」係筆者最愛,又o係正我影野間舖對面,不過自從某日同同事L去吃野,有人大叫「老鼠」半間麵館食客四散後,唔想再去,去o左星巴克:



中碼latte太大杯,菠菜多士好味


做野成日都要去d商場度拍demo,海港城、pp,一去我就勁感觸,成街都係有錢大陸人,幾年前邊度有。呢排諸位都話,d樓比大陸人炒起晒,香港人住新界,d仔搬晒返 大陸同d「女朋友」住。坐係星巴克,周圍都是鬼,就想起,近排成日聽d女友達結交洋人,香港大陸化,唔接受,就要找出路。

其實我係好鍾意道地港男,但係,世界變得好快,有時我懷疑,我鍾意o既港男其實已經唔存在了。

一時感慨,不足掛齒。

4 comments:

  1. 相對大陸女仔,港女的吸引力確實幾低。其實男仔的要求好簡單,就係唔好口是心非,唔好遲到當食生菜。

    ReplyDelete
  2. 你好似針對某人黎講咁喎

    ReplyDelete
  3. 「其實我係好鍾意道地港男,但係,世界變得好快,有時我懷疑,我鍾意o既港男其實已經唔存在了。」

    港男其實好好..
    不是岐視:大六仔太七:P

    ReplyDelete
  4. 哈哈,我都知你好的~

    ReplyDelete