Sunday, October 18, 2009

忽然食ruby tuesday

上星期約o左e食飯,諗住好耐都諗唔到食乜,點知o係世貿撞到o岩o岩o係露比星期二食完飯o既d,佢借o左張六折咭畀我o地,非常吸引之下就食o左:


豬、蟹、牛三式包


我好鐘意食o既ribs :p


為o左唔好剩係食肉咁唔健康而叫o左o既菇菜沙律


e o既黑啤同我o既超大strawberry lemonade,因為用o左vip咭所以可以加到勁大,不過太酸o左d,d冰一路溶都仲酸緊……

除o左我好鍾意o既ribs之外,其他食物都係一般,之所以咁講可能係因為六折o左都要HK$400,令我覺得好貴。呢個價錢我食outback會開心d,可能我無食到呢度最好味o既o野啦,anyway都要多謝d 借張咭畀我先會有緣食o左呢餐~

No comments:

Post a Comment