Monday, October 26, 2009

轉載:「母親的抉擇」禁片討論

是日無意中click中sina一單新聞討論,內容係「母親的抉擇」被禁廣告。

廣告一:我要「姓」愛


高潮位,末段:我要「姓」愛,yeah!(wahaha)


廣告二:「嬰」年早逝


高潮位,無:老實講,本人覺得呢段片真係「濕濕碎」,實在唔明邊個位會令人不安。

轉載sina o既報道:
大眾眼中,食字gag其實非常普遍,而片段中的gag位亦恰到好處,不過新聞處卻認為用「姓」、「性」玩食字並不能清晰表達訊息,因此要將其打回頭。引述母親的抉擇發言人指,不想說教般講性教育問題,固用較另類方法拍攝,而且亦無暴力三級內容,可惜當局「聽唔入耳」。

另一個打回頭是「嬰年早逝」,學生們去靈堂致哀,悼念未出世胎兒,提醒青少年要潔身自愛,因墮胎對一個年青人來說,會好難承受。
新聞處指這段片靈堂背景較敏感,加上「車頭相」有個胚胎影像,可能引起公眾不安。

其實這幾個「出位廣告」,是由演藝學院製作,創意十足,奈何卻過不了新聞處一關。不過電檢處則獨具慧眼,批準在巴士Roadshow上播放,同時亦可以喺網上睇到,幾段有創意又具教育意義的短片,才不致被完全抹殺。


最精采係對呢段新聞o既投票結果:(截至10月26日下午)


個投票結果都幾 O 嘴,香港人係咪咁「保守」呢?係咪通街都係衛道之士呢?相信好多人都心中有數。光纖之父話齋,資訊流通o既世界入面,充斥住好多是非不分or錯的資訊。其實我地更加要用雪亮o既眼睛睇個世界,希望大家不要人云亦云,共勉。

1 comment:

  1. 第一條 OK !
    第二條都 OK !
    係政府野黎講算係有 Creative !
    禁左,係好浪費。

    ReplyDelete