Tuesday, May 4, 2010

頓筆

這幾天的二三事……

前兩天去了郊遊,星期六去了獅子山但遲到,累大家等了成粒鐘,最後唔夠時間睇埋望夫石,這件事,就算我像小丁一樣寫篇blog也難辭其咎。

星期日帶著疲累的身軀夾硬去踩單車,仲畀小朋友撞到瘀了一塊,中間傷口像五蚊那麼大,暫時沒有瘀傷,週邊的瘀傷大得像今日食個奶黃包那麼大。

被撞當時一刻係覺得,好痛……之後諗,算啦起碼佢無繼續衝埋黎……後來愈來愈不憤。那父母第一時間竟然是鬧個仔「都叫o左你直線踩左邊」……why blame on him呢?係咪覺得自己好醒個仔好蠢呢?點解唔叫佢同我道歉呢?現在的人全部亂教仔,真的氣死我。

放假做d平時不會做的事,都係好的,就此貼幾張照片分享下:

獅子頭上留影


大埔海濱公園留影


這幾天都無心寫blog,因為返工一日寫一篇加寫稿,放假又將行程的相retouch再在facebook和朋友分享,己經用光大部份時間,再寫下去會變成「除了食飯沒有生活的blogger」(笑)

說起blogger,早前有人寄電郵給我說邀請我試食零食,條件是寫篇文講返d零食,食物會速遞到辦公室,於是我參加了。但後來有關方面卻將活動性質改了,變成weekend在一間cafe辦試食活動,零食任食但飲野要自費……這樣下來除非我好想識一些鍾意食零食的朋友,但事實不是這樣。於是,我沒有報名參加。我覺得在報名之後活動性質改變了有少許「被騙」感覺,不過我始於沒有付出過甚麼,還是算了吧。(仲可以點呢?)

呢幾日都係上網自己同自己玩d「食藥game」,此名由網友梁生提供,佢話食藥game特質係,每隔幾個小時要服一次,令人無法專心做其他野……所言甚中。

除此之外,追番之前無睇幾集「PS男」,但只看到四月初。看到一段馬小茜的朋友瑪莉話:「你唔好諗住幫佢搵返佢唔見o左o既野返黎,佢自己都唔記得擺o左係邊。」如何去感動一個感情受重傷的男人呢?在電視劇裡,女主角可以辦到,現實生活中,我相信宗教的力量,例如耶教與佛教會比較湊效吧。

1 comment:

  1. 我看到這片文的圖立刻來看, 還以為你去了外地旅遊呢, 藍天白雲的獅子山真的很難得啊 !
    不過那天我去了拍戲, 沒有時間效遊 :P

    ReplyDelete