Wednesday, May 5, 2010

一個標準的世界

讀書時所學,以及平時的感悟所得,不喜歡只有一個標準的世界。為免令世界愈來愈單一化,我響應朋友的呼籲,多飲local咖啡少幫襯星巴克、買野光顧藥房少去百佳惠康、然而生活仍然是被全球一體化蠶食。不是癮起不去吃麥記KFC,有得揀去ocean park不去迪迪尼。

近日腦海中浮現的事有:

.公司開了微博,再避都要開一個。(我已經覺得twitter好無聊!)
.何時會因為工作要局買部艾風?(可不可以不是蘋果子民?)

五年前開始我經常怨,可唔可以唔揀A餐B餐?現在的處境,是硬食。

我不要做地球村村民,放過我吧!

3 comments:

  1. 艾風目的都係隨時上網,除非你公司玩到出Apps,否則用Nokia/SE/一眾Android系統/netbook都ok。另外,上得網都算係踏進地球村第一步,不用逃避,你呢個blog都算係村內一個小小的單位,你都住左幾年啦。

    ReplyDelete
  2. 艾風太多人用了,你唔用真是一件好事。

    ReplyDelete
  3. 我真係唔想搭車都對住個電話,我寧願要本叻卜好過

    ReplyDelete