Sunday, May 16, 2010

萬寧哥哥打畀我:p

咳o左成個月,好似仲有少少未清,於是尋日再買一支,到返工想飲時發現咳水唔見o左。於是我懷疑自己買時已經唔記得擰支咳水。

第二日我去萬寧度問,佢地唔confirm我係咪留低支咳水,於是叫我留低電話再follow up返我。到o左下午,有個萬寧哥哥打畀我,佢問我咩時候同邊個counter買o左o野,但我唔記得張單去o左邊,於是佢幫我check。

過o左一兩個鐘佢又打黎,佢話check番閉路電視,見到我係有囉走支咳水o既。

支咳水究竟係幾時跌,真係唔記得喇。唔見o左支咳水,都有少少唔開心,但係呢件事入面萬寧o既服務真係幾好,起碼將我o既唔開心減到最低~

1 comment:

  1. 死啦,原來你咳呀,等我仲請你食零食。

    ReplyDelete